پیامک صبح بخیر برای یک روز خوب زندگی مشترک (ترجمه از زبان های مختلف دنیا)

قبل از باز کردن چشمان خود برای اولین بار؛ قبل از بیرون رفتن برای دیدار با سحر؛ قبل از اینکه صبحانه بخورم، امیدوارم چشمانت را ببندی و فقط به من فکر کنی.

صبح به قهوه نیازی ندارم. تنها چیزی که نیاز دارم این است که عشق تو به من انرژی بیشتری بدهی که برای گذراندن روز نیاز دارم

پیامک های صبح بخیر

میدونی الان دارم چیکار میکنم؟ وقتی به تو فکر می کنم از پنجره به آفتاب صبح نگاه می کنم. این بهترین قسمت روز است. صبح بخیر!

من تمام شب به تو فکر کردم بدون تو اینجا با من یکسان نیست. دلم برات تنگ شده. امیدوارم امروز روز فوق العاده ای داشته باشی عزیزم. دوستت دارم!

میدونی چرا صبح خوبه؟ چون می دانم که تو را دارم.

بهترین قسمت صبح این است که به تو فکر می کنم. بدترین قسمت صبح اینه که از تو دورم.

برای داشتن یک صبح عالی این پنج مرحله را دنبال کنید: ۱٫ چشمان خود را باز کنید. ۲٫ نفس عمیق بکشید. ۳٫ از زیر پوشش ها خارج شوید. ۴٫ از رختخواب خارج شوید. ۵٫ پیام شیرینم را بخوان هر شب که چشمانم را می بندم به تو فکر می کنم. صبح که از خواب بیدار می شوم دوباره به تو فکر می کنم. هیچ کاری نمیتونم بکنم بدون اینکه همیشه به تو فکر کنم بهترین روزهای زندگیم با تو سپری شده. بدترین روزهای زندگیم را نیز با تو گذراندم. وقتی صحبت از دوست داشتن شما می شود، آنها فقط افراطی هستند. من آن را به هیچ راه دیگری نمی خواهم. صبح بخیر عشق!

شادی که تو به زندگی من می آوری، فقط کلمات کافی برای توصیف آن وجود ندارد. من قبلاً هرگز آنقدر خوشحال نبودم، مطمئناً. صبح بخیر عشق من!

پیام های صبح بخیر برای دوست پسرم طولانی و زیبا

برای ایجاد تغییر در زندگی من، لازم نیست پولدار، سکسی یا خوش تیپ باشید. تو فقط باید منو دوست داشته باشی و به من بگی که من زیباترین زن دنیا هستم. مثل تو. صبح بخیر عشق من!

صبح بخیر به شوالیه من در زره درخشان. تنها مردی که با یک بوسه می تواند تمام مشکلات و غم های من را از بین ببرد. ممنون که این همه شادی را به زندگی من آوردی.

من برای شما یک آغوش بزرگ می فرستم تا بتوانید روز خود را با اشتیاق شروع کنید. من دوست دارم دختر تو باشم، زیرا تو به من احساس بسیار خاصی می‌کنی. صبح بخیر!

شاید شیر سلطان جنگل باشد اما تو سلطان قلب من هستی. زنده باد شاه! اکنون و برای همیشه دوستت دارم.

بسیاری از مردم رویای این را دارند که با کسی به زیبایی و شیرینی شما باشند. من هم در مورد آن خواب می بینم، اما من خوش شانس ترین هستم، زیرا هر روز رویای خود را زندگی می کنم.

من می توانم قهوه صبح شما را عالی درست کنم. فقط یک قطره از آغوش من و یک قاشق چای خوری پر از عشق من را اضافه کنید.

قبل از این فقط رویای تو را می دیدم. حالا در کنار تو خوابم می برد و در آغوش تو بیدار می شوم. دوستت دارم. صبح بخیر عشقم

من همیشه دوست دارم تو را خندان ببینم. لبخند تو مرا خوشحال می کند و به من اطمینان می دهد که همه چیز خوب خواهد بود. دوستت دارم. صبح بخیر!

صبح بخیر پسری که روزهایم را شادتر می کند و بوسه هایش همه چیز بد را از بین می برد. من نمی توانم صبر کنم تا دوباره آن بوسه ها را ببینم. دوستت دارم.

گرمای پرتوهای خورشید به من یادآوری می کند که قرار بود با هم باشیم. هر بار که طلوع خورشید را می بینم، متوجه می شوم که چقدر خوش شانس هستم که می توانم یک روز دیگر را با تو بگذرانم.

پیام های صبح بخیر برای دوست دخترم طولانی و زیبا

گاهی اوقات فکر می کنم اگر همدیگر را نمی دیدیم چقدر زندگی من متفاوت می شد. من خیلی ممنونم که با شما هستم. نمیخوام به هیچ چیز جز تو فکر کنم صبح بخیر!

چقدر زیباست که کسی مثل تو دوستش داشته باشد. چقدر شیرین است که هر روز در کنار تو بخوابی و از خواب بیدار شوی. صبح بخیر! دوستت دارم.

دوست پسر بودن هر روز صبح را به یک صبح عالی تبدیل می کند. صبح بخیر عشقم امروز یک روز شگفت انگیز داشته باشید. برای دیدنت لحظهشماری میکنم.

من بسیار شادتر، قوی تر و شجاع تر هستم زیرا شما را دوست دارم و مورد علاقه شما هستم. ممنون که بخشی از زندگی من بودید. صبح بخیر!

همانطور که خورشید طلوع می کند و جهان به آرامی از خواب بیدار می شود، تمام چیزی که می توانم به تو فکر کنم. من نمی توانم صبر کنم تا تو را در آغوش بگیرم و بوسه هایت را احساس کنم. صبح بخیر!

صبح بخیر عشق! ممنون که همیشه هستی ممنون که تنها عشق من هستی ممنون که به من نزدیک بودی دوستت دارم.

تو زیباترین رویای من هستی که به حقیقت پیوسته ممنون که به زندگی من آمدی دوستت دارم. صبح فوق العاده ای داشته باشید!

تو همیشه بهترین بخش روز من خواهی بود. مرسی که عاشقمی. صبح زیبایی داشته باشید، عشق من!

هر روز صبح از خواب بیدار می شوم و همه چیزهایی را که غمگینم می کنند فراموش می کنم. این به این دلیل است که من برای شاد بودن فقط به یک دلیل نیاز دارم و آن دلیل تو هستی.

یک صبح زیبا بدون رنگ زرد خورشید ناقص است. صبح من ناتمام است اگر با من نباشی.

صبح ها بدون تو خیلی تنهاست وقتی از خواب بیدار شدم اولین چیزی که فکر کردم این بود که چقدر دوست داشتم اینجا بودی تا مرا در آغوش بگیری و نوازش کنی. دلم برات تنگ شده!

پیام های صبح بخیر برای عاشق شدن

صبح ها نعمت است، حتی اگر آسمان ابری باشد. هر بار که خورشید طلوع می کند، امیدواریم که بتوانیم دوباره همدیگر را در آغوش بگیریم.

زندگی من شیرین است، اما با تو شیرین تر است. قلب من دوست داشتنی است، اما با تو دوست داشتنی تر است. من احساس خوبی دارم، اما وقتی با شما هستم، احساس بهتری دارم. قرار است ما برای همیشه باشیم. صبح بخیر عشقم

امیدوارم روزتان به زیبایی لبخندتان باشد. خیلی دوستت دارم عزیزم صبح بخیر!

تو ای عشق من، شادی را جایگزین همه نگرانی هایم کرده ای. تمام کابوس های من برای رویاهای زیبا؛ و تمام ترس های من برای چیزی جز عشق خالص. صبح بخیر! آغوش شما کلید یک گاوصندوق مخفی است که تمام خاطرات خوشم را در آن ذخیره می کنم. صبح بخیر.

من هیچ مشکلی برای بیدار شدن در صبح ندارم، زیرا می دانم که هر چه زودتر روز شروع شود، زودتر می توانم با شما باشم. صبح بخیر! دوستت دارم تو اولین چیزی بودی که وقتی از خواب بیدار شدم به ذهنم رسید. تو همیشه هستی امیدوارم صبح خوبی داشته باشید. دوستت دارم، اگر این فرصت را داشتم که دوباره زندگی کنم، نمی خواستم یک چیز را تغییر دهم. حتی روزهای سخت هم خاطرات شیرینی از خود به جای گذاشته اند، زیرا آنها را با شما دیده ام. صبح بخیر.

من هرگز آدم صبحگاهی نبودم تا اینکه در کنار عشق زندگیم از خواب بیدار شدم. صبح بخیر عشقم

بودن با شما باعث می شود که کارهای روزمره هیجان انگیز به نظر برسند. صبح بخیر.

بالش من از تو متنفر است او می داند که با ضربان قلب آن را با شانه تو عوض می کنم.

شب گذشته و ماه هم همینطور. خورشید در برابر چنین آسمان آبی می تابد. چشماتو باز کن عشقم یه پیام جدید فقط برای تو هست. صبح بخیر!

پیام های طولانی صبح بخیر برای تسخیر

صبح بخیر عزیزم. روز دیگری است. میدونی یعنی چی؟ این یک روز دیگر برای گذراندن با هم است! من تو را دوست دارم و نمی توانم منتظر باشم تا با تو باشم.

امیدوارم صبحتون مثل لبخند زیباتون روشن باشه امیدوارم بقیه روزتون مثل عشق ما شیرین باشه.

چه چیزی می تواند امروز صبح را بهبود بخشد؟ قطعا یک فنجان قهوه داغ با تو در کنار من. صبح بخیر! امیدوارم فوق العاده ترین روز را داشته باشید.

امروز روز فوق العاده ای خواهد بود زیرا آن را با شما سپری خواهم کرد. نمیتونم صبر کنم عشقم صبح بخیر. یه مدت دیگه میبینمت!

خورشید بدون نور تو تاریکی خواهد بود. خنکی روز بدون نسیم ملایم عشق تو خفه کننده خواهد بود. اگر عشق تو نبود خواب و بیداری من از بین می رفت.

تمام ستارگان کهکشان هرگز نمی توانند از عشق من به تو بیشتر بدرخشند. یک عمر طلوع خورشید هرگز نمی تواند با نوری که شما به زندگی من وارد می کنید مقایسه شود.

امیدوارم امروز به همه آرزوهاتون برسین. من برای شما احساسات مثبت و یک آغوش بزرگ می فرستم تا به شما بگویم چقدر دوستت دارم.

با هر روز صبح، عشق من به تو بیشتر می شود. هر روز که می گذرد، احساس می کنم خیلی بیشتر به تو نزدیک می شوم. صبح و هر روز به تو نیاز دارم. تو عشق رویاهای منی صبح بخیر.

دیشب یه خواب قشنگ در موردت دیدم و بعد از خواب بیدار شدم و فهمیدم که می توانم آن رویا را هر روز با تو زندگی کنم. صبح بخیر عزیزم!

با تو در کنارم، می دانم که هر روز پر از شادی خواهد بود. با قلب تو در قلب من، می دانم که ما می توانیم با هر چیزی که زندگی سر راهمان قرار می دهد روبرو شویم.

من عاشق خورشید هستم، اما گاهی خیلی زود طلوع می کند. تنها چیزی که می خواهم زمان بیشتری برای رویاپردازی درباره توست.

پیام های صبح بخیر عاشقانه طولانی

طلوع خورشید زیباست اما با عشق ما قابل مقایسه نیست. درخششی که به زندگی من بخشیدی از یک میلیون طلوع خورشید درخشان تر و زیباتر است.

خورشید و آسمان می درخشد، اما من هم می درخشم. زیرا؟ چون با خواب تو بیدار شدم ممنون که بخش مهمی از زندگی من هستی. امیدوارم روز شما هم مثل شما عالی باشد.

من عاشق بیدار شدن در صبح های زیبای این چنینی هستم، می دانم که امروز دوباره شما را خواهم دید. صبح بخیر عشق. امیدوارم روز زیبایی داشته باشید.

تو نوری هستی که دنیای تاریک من را روشن می کند. موسیقی در قلب ساکت من؛ اولین فکر در روزگار من صبح بخیر عشقم

بهترین صبح ها با شماست. گرمای آغوش و غلغلک بوسه ات به من کمک می کند تا با اطمینان و شادی به استقبال روز بروم. حتی وقتی اینجا نیستی، فکر تو به من یادآوری می کند که از چیزی برای ترسیدن ندارم. دوستت دارم!

صبح بخیر! اگر الان با تو بودم، تو را با بوسه می‌بارانم. امروز صبح و بقیه روز بهترین ها را برای شما آرزو می کنم.

آیا این شگفت انگیز نیست که چگونه فقط فکر تو تمام صبح مرا روشن می کند؟ عشق تو چیزی است که من را در طول روز به ارمغان می آورد. دانستن اینکه وقتی به خانه برسم چهره زیبای تو را خواهم دید، هر روز را ارزشمند می کند.

فقط می خواستم بگویم که شما هر روز صبح از خواب بیدار می شوید. دوستت دارم. صبح بخیر!

عشقم خسته شدم تنها کاری که کردم این بود که تمام شب در مورد تو خواب دیدم. نمی خواستم بیدار شوم!

تو تنها کسی هستی که در مقابلش می توانم من باشم زیرا تو تنها کسی هستی که مرا به خاطر آنچه هستم دوست دارد نه برای آنچه می توانم باشم. صبح بخیر.

در زندگی مشترک  طلاق یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی می باشد که بعد از این اتفاق در روزهای اول

برای زوجین سخت می گذرد.

خاطرات زندگی مشترک

روش های زوج درمانی در شرایط مواجه شدن به طلاق ، بخاطر این است که  از طریق راه های متفاوت

بتوان زن و شوهر را از این امر منصرف کنند و به زندگی عادی برگردند.یکی از شیوه های موثر برای این امر

به یاد آوردن روزهای خوب دوران نامزدی در آغاز زندگی می باشد

علت طلاق در زندگی زناشویی

که در بیشتر مواقع موجب منصرف شدن از طلاق می شود و یا در این امر نظر خود را عوض کنند. زوجین

اگر روزهای خوش زندگی را به فراموشی بسپارند موجب درگیری می شود که یک مرکز مشاوره خوب ازدواج

راه حل مناسبی می باشد.

گاهی اوقات استرس و ترس داشتن از مسائل اجتماعی ، وجود فرزند و عدم مستقل بودن پولی خانم از طلاق

مانع می شود . در نتیجه از این امر انصراف می دهند و به زندگی برمی گردند و نسبت به حل مشکلات

و ادامه دادن به زندگی امیدوار می شوند.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:مرکزمشاوره.com