تهدیدی خطرناک و بزرگ برای خانواده ها

عدم توجه، علت پنهانی مشکلات بزرگ

زوج های جوان گاهاً از لحاظ رفتاری با همسر خود دچار مشکل شده و غیر عمد مرتکب اشتباهاتی می شوند که ناشی از عدم آگاهی آنان است و زمانی که مشاوران ازدواج اشتباهات آنان را به آن ها گوشزد می کنند، خودشان هم باورشان نمی شود که این رفتار آنان می تواند چنین اثر مخرب و نتیجه بدی داشته باشد.

یکی از این رفتار ها عدم توجه کافی نسبت به همسر است. همسران به ویژه خانم ها نیازمند توجه کامل شما هستند. توجهی که به روش های مختلف می تواند به طرف مقابل القاء شود. طبق تحقیقات انجام شده مردانی که با همسران خود حرف می زنند، مشورت می کنند و برای آنان از کارهای روزشان بر سر کار صحبت کرده و از همسرشان می خواهند که از روزی که داشته اند برایشان بگوید، در روابط زناشویی خود موفقیت بالایی را کسب می کنند. همچنین زنانی که با همسرشان صحبت کرده از مشکلات خود می گویند و آنان را در جریان تمامی امور قرار می دهند روابط بهتری داشته و کمتر در زندگی زناشویی خود دچار مشکل می شوند. اما بسیارند کسانی که با بد اخلاقی از همسر خود پذیرایی کرده، به سخنان آنان گوش نکرده و آنان را خرد و کوچک می کنند و در خیال خود حق را به خودشان داده و نمی دانند که باعث بروز چه مشکلاتی می شوند. همین عدم توجه کافی و یا هنگامی که همسرتان با ذوق فراوان مطلبی را برایتان تعریف می کند یا غذایی را برای شما تهیه می کند و بی توجهی شما را می بیند، امید  زندگی و رضایت وی پایین آمده و دچار گوشه گیری و انزوا می شود و اگر این وضعیت ادامه پیدا کند عواقبی بد همچون جدایی خواهد داشت.

توصیه مشاوران ازدواج این است که برای همسر خود وقت بگذارید به حرفهایش گوش کنید و حتی اگر ناراحت و خسته هستید برای همسرتان همیشه حاضر و خوش اخلاق باشید و با رویی خوش از او پذیرایی کرده و توجه کافی را به وی بدهید تا بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

 

منبع:e-teb.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *