زندگی را نباید سخت سپری کرد

آستان قدس وسرمایه گذاری در بیمارستان

رئیس بیمارستان مجهز و فوق تخصص آستان قدس رضوی ضمن بیان  اینکه ۳۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری آستان قدس رضوی در این بیمارستان هدیه ای است به نظام سلامتی کشور، ادامه داد این  پروژه یاد شده هدیه‌ای از سوی آستان مقدس رضوی به نظام بهداشت و درمان کشور است، افزود: سرمایه‌گذاری‌های انجام شده در حوزه سلامت هیچگونه برگشت مادی ندارد، زیرا بیمارستان رضوی با تعرفه‌های قانونی نظام پزشکی کار می‌کند و با تمام بیمه‌ها قرارداد دارد.

تجمیع روند تشخیص و درمان

رئیس بیمارستان فوق تخصصی رضوی افزود: از برنامه‌های مورد نظر در نظام سلامت کشور بحث تجمیع در روند تشخیص و درمان است که در این بیمارستان سعی شده با وجود تنگناهای تحریم‌ها، پیشرفته‌ترین مرکز پزشکی هسته‌ای چه از نظر تشخیص و چه از نظر درمان، متناسب با تجهیزات روز دنیا ایجاد شود تا نیاز به اعزام بیماران به خارج نباشد. عبدالحسینی همچنین گفت: پس از آغاز به کار فاز نخست این بیمارستان، کمتر کسی باور می‌کرد که استقبال مردم از خدمات درمانی بیمارستان رضوی به حدی باشد که نیاز به گسترش این فضای درمانی احساس شود. این در حالی است که این بیمارستان، با ارایه خدمات قابل توجه در زمینه پژوهشی و درمانی، حال به یکی از قطبهای درمانی در جهان تبدیل شده است.

ساخت شهرک سلامت

دکتر عبدالحسینی همچنین تاکید کرد: آستان قدس رضوی برنامه ریزی‌های کلانی را در حوزه درمان دارد که می‌توان به ایجاد «شهرک سلامت» اشاره کرد؛ البته پیش از این یکی از کشورهای عربی به دنبال اجرای آن بود که به دلیل نداشتن نیروهای متخصص و کارآمد، ناکام ماند. ما نیز طی برنامه مفصلی به این پروژه می‌اندیشیم، زیرا اجرای آن به زمینی به مساحت ۲۰۰- ۳۰۰ هکتار نیاز دارد.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:مشاوره-خانواده.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *