آشپرخانه جایی است که خانم هادر طول روز زمان زیادی را در آن سپری میکنند، چیدمان و دکوراسیو ن مناسب آشپرخانه علاوه بر این که تاثیر خوبی در روحیه خانم های خانه دار میگذارد ، خانه شما را نیز زیباتر جلوه میدهد.

به وسایلی که در آشپزخانه قرار دادید توجه کنید ،  فصای آشپزخانه را با وسایل جاگیری مثل لباسشویی پر نکنید.

اگر میخواهید فضای آشپرخانه شما بزرگتر دیده شود درب کابینت های فوقانی را بردارید.

تاثیر آشپزخانه  بر فضای خانه

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه است. جایی که ما غذا می پزیم، غذا می خوریم و با عزیزانمان وقت می گذرانیم. بنابراین، داشتن یک آشپزخانه زیبا و دلنشین می تواند تأثیر زیادی بر روحیه و احساس ما داشته باشد.

در این مقاله، ما به شما چند ایده برای زیباتر کردن آشپزخانه تان ارائه می دهیم. با این ایده ها، می توانید آشپزخانه خود را به مکانی تبدیل کنید که هم کاربردی و هم زیبا باشد.

۱٫ انتخاب رنگ مناسب

رنگ یکی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون داخلی است. رنگ مناسب می تواند فضای آشپزخانه را بزرگ تر، روشن تر یا گرم تر نشان دهد.

اگر آشپزخانه تان کوچک است، از رنگ های روشن و روشن استفاده کنید. این رنگ ها باعث می شوند که فضای آشپزخانه بزرگتر و بازتر به نظر برسد.

اگر آشپزخانه تان بزرگ است، می توانید از رنگ های تیره تر استفاده کنید. این رنگ ها فضای آشپزخانه را گرم تر و دنج تر می کنند.

۲٫ استفاده از نورپردازی مناسب

نورپردازی مناسب می تواند آشپزخانه تان را روشن تر و دلنشین تر کند.

از نورپردازی کلی برای روشن کردن کل آشپزخانه استفاده کنید. همچنین، از نورپردازی موضعی برای برجسته کردن قسمت های خاصی از آشپزخانه مانند کانتر، کابینت ها یا جزیره استفاده کنید.

۳٫ استفاده از متریال های زیبا

متریال های زیبا می توانند جلوه ای خاص به آشپزخانه تان بدهند.

از متریال های طبیعی مانند چوب، سنگ یا کاشی برای کابینت ها، کفپوش و دیوارها استفاده کنید. این متریال ها زیبایی و اصالت را به آشپزخانه تان می بخشند.

۴٫ اضافه کردن جزئیات تزئینی

جزئیات تزئینی می توانند آشپزخانه تان را منحصر به فرد و جذاب کنند.

از اکسسوری های آشپزخانه مانند گلدان، تابلو یا مجسمه برای تزئین آشپزخانه تان استفاده کنید. همچنین، می توانید از آثار هنری یا عکس های خانوادگی برای تزئین دیوارها استفاده کنید.

۵٫ ایجاد فضایی کاربردی

آشپزخانه باید فضایی کاربردی باشد تا بتوانید به راحتی در آن کار کنید.

از کابینت های کاربردی و فضاهای ذخیره سازی مناسب استفاده کنید. همچنین، از لوازم و تجهیزات آشپزخانه ای استفاده کنید که به شما کمک می کنند تا به سرعت و به راحتی غذا بپزید.

با استفاده از این ایده ها، می توانید آشپزخانه تان را به مکانی زیبا، کاربردی و دلنشین تبدیل کنید.

ایرادهای آشپزخانه تان را برطرف کنید

مانند رنگ دیوارها، کابینت ها و کفپوش ها.توجه داشته باشید وقتی وارد آشپزخانه میشوید اولین چیزی که به چشم می آید کفپوش است، پس نهایت دقت را در انتخاب کفپوش به عمل آورید، در ضمن با اضافه کردن بعضی از وسایل میتوانید فضای آشپزخانه تان را زیباتر جلوه دهید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:مشاوره-ازواج.com

6 پاسخ
  1. sahar
    sahar گفته:

    من جدا شدم از همسرم.الان ۵ ساله.یه موقعیت ازدواج برام پیش اومده ولی یه شرط گذاشته واسه ازدواج نمیدونم چیکار باید کنم .یه دختر ۶ ساله دارم که حضانتش با خودمه تا سن رشد .که گفته نباید حضانت با خودت باشه

    پاسخ
    • ►Responder◄
      ►Responder◄ گفته:

      به هر حال مشکل ایشونه که باید شرایط شمارو قبول کنه … اگر نمیتونه بهتره از ایشون رد بشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *