حد و مرز برقراری رابطه جنسی با همسر

بسیاری از سوالاتی که در زمینه رابطه جنسی و مسائل زناشویی پرسیده می شود درباره سردمزاجی و یا گرم مزاجی می باشد. باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد دفعات رابطه جنسی اگر کمتر از ۲ بار در ماه باشد سردی جنسی بوده و اگر بیش از ۱۰ بار در ماه باشد حرارت جنسی نامیده می شود و این بسته به اخلاق زن و شوهر دارد حتی اگر یکی از آنان سرد مزاج بوده و دیگر گرم مزاج می تواند برای زندگی زناشویی آنان مشکلاتی را به وجود بیاورد بنابراین بهتر است دختر و پسر اخلاق جنسی مشابهی برای ازدواج داشته باشند.

سوالی که اکثراً پرسیده می شود درباره تعداد دفعات رابطه جنسی بین زوجین بوده و می خواهند بدانند که آیا برقراری رابطه جنسی به میزان زیاد عوارض جنسی خاصی را به همراه خواهد داشت و یا خیر!

line-separator

برقراری رابطه جنسی پس از ازدواج به مستحکم شده روابط خانوادگی کمک کرده و کمبود آن می تواند باعث به وجود آمدن مشکلاتی جدی در زوجین شود. به خصوص برای دختر و پسری که به تازگی ازدواج کرده و می خواهند زندگی مشترک خود را آغاز کنند این موضوع از اهمیت خاصی برخوردار است. بنابراین باید به این نکته اشاره کنیم که تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی و میزان آن کاملاً بستگی به اخلاق دو طرف در این زمینه داشته و عوامل خارجی چون ترس از بچه دار شدن و یا خجالت و نبود زمان کافی کمترین نقش را در آن ایفا می کنند. باید بدانید که میزان و تعداد دفعات برقراری رابطه جنسی نسبت به روش برقراری رابطه جنسی از اهمیت کمتری برخوردار است درواقع کیفیت اهمیت بیشتری از کمیت دارد پس باید در رابطه جنسی خودمان سعی کنیم تا بیشترین کیفیت را به دست بیاوریم تا این بعد از ازدواج به معنای واقعی تکمیل شود.

line-separator

طبق نظریات دکتران و کارشناسان در این زمینه اگر دو طرف میل زیاد جنسی داشته باشند، برقراری این رابطه با تعداد دفعات بالا با فراهم کردن شرایط مناسب هیچ مشکل و عوارضی نداشته و فقط می تواند به دلیل مصرف انرژی بالا فرد را خسته نماید که این موضوع باید با استراحت و البته تغذیه خوب و لازم جبران شود تا به ضعف دختر و پسر نیانجامد. همچنین تعداد دفعات بالای رابطه باعث کمبود موقتی اسپرم در مردان یا به نوعی عقیمی موقت شود که این موضوع با کمی وقفه در برقراری رابطه حل شده و به صورت طبیعی باز خواهد گشت.

توصیه ما در این زمینه همواره رعایت اعتدال بوده و به زوجین مخصوصا آنهایی که به تازگی ازدواج کرده اند این پیشنهاد را داریم که از کمیت روابط خود کاسته و سعی کنند تا در هرباری که رابطه برقرار می کنند، بهترین لحظات را در کنار هم داشته و آن را خاطره انگیز کنند.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:تریبون آزاد

1 پاسخ
  1. مشاور
    مشاور گفته:

    با سلام
    در مورد صمیمیت در روابط با همس رباید کمی زمان بدید و صبور باشید البته ایشونم نوع برخوردش اهمیت داره و قطعا خودش تلاش خواهد کرد که ارتباط بهتری با هم داشته باشید .اصلا نگران نباشید ولی تلاش کنید که ابتدا درمورد مباحث هر چند عادی مطلبی رو پیش بیارید نظر طرف مقابل رو بخواهید و با هم حرف بزنید .بیرون رفتن خودش می تونه خیلی کمک کننده باشد اگر همسرتون شروع کننده نبود شما سر صحبت رو باز کنید و مطمئن باشید بعد از مدتی در مسائل زناشویی هم راحت تر عمل خواهید کرد و خب اگر تازه ازدواج کرده باشید طبیعی است که بخشی از ان به مسائل فرهنگی و حجب و حیا درخانم ها بر می گردد.امیدوارم موفق باشید

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *