شادابی گمشده را بازیابید

شادابی گمشده را بازیابید

بسیاری از زوجین مدتی پس از ازدواج دیگر آن شوخ طبعی و شادابی گذشته را نداشته و کسل می شوند. اگر از آن دسته از خانواده ها هستید که به دنبال شادابی و خنده بیشتر در رابطه و زندگی خود هستید و می خواهید به هر طریقی شادی را وارد زندگی خود کرده و چه در محیط خانه و چه در محل کار ارتباط خوبی داشته باشید، باید به خنده و شادی اهمیت بیشتری بدهید و آن را خودتان وارد زندگی خود کنید. مشاوه ازدواج و کارشناسان روانشناسی ما در طی همکار و تحقیقاتی که داشته اند به این نتیجه رسیده اند که بسیاری از ازدواج ها پس از مدتی آن شادابی قبل را ندارد. برای اینکه شادابی همیشه حفظ شود و زوجین تا آخر زندگیشان حتی بخندند خود آنان باید تلاش کرده و شادابی را وارد زندگی کنند. کارشناسان در طی این تحقیق به راه کارهایی رسیدند که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

از ابتدایی ترین راه کارها این است که اگر به دنبال شادی در زندگی خود هستید باید با افراد شوخ طبع و شاداب  بیشتری مراجعه کنید، در ادامه از آنان یاد بگیرید که چگونه شاد باشید. سپس بر روی مطالب و حس شوخ طبعی خودتان تمرکز کرده و آن را هروز تقویت کنید.

یا بگیرید که به کار های با مزه خودتان هم بخندید تا دیگرا را در کنار خود به خنده وادارید. این کار باعث می شود تا اطرافیان شما، شما را فردی عبوث و بد اخلاق نشمرده و در کنار شما لذت ببرند. مطالب و عکس ها و جوک های جدید و بامزه را جمع آوری کرده و در زمانی مناسب از آنها استفاده نمایید و در آخر نکته مهم این است که حتی در هنگام بروز مشکلات و سختی های زندگی بخندید و راه حل های خود را با شادابی و گشاده رویی اجرا کنید. در این صورت نه تنها رابطه و زندگی شاد خواهید داشت، بلکه به این باور خواهید رسید که مشکلات شما نیز کم شده است.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع:مشاورانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *