مشاوره ازدواج اراک

مشاوره ازدواج اراک

در جوامع امروزی طلاق امری است که بسیار با آن مواجه میشویم و متاسفانه آمار طلاق در کشور طی چند سال اخیر بسیار بالا رفته است. زن و شوهر به دلایلی مانند نداشتن تفاهم و یا درک نکردن یکدیگر و حتی گاهاً بر سر مسائل مالی و اقتصادی از یکدیگر جدا شده و اصلا روحیات لطیف و شکننده فرزندانشان را در نظر نمیگیرند. فرزندان طلاق که بسیاری از آنها دچار افسردگی شده و حتی در زندگی آینده آنان نیز این بحران تاثیر گذار خواهد بود. توصیه ما به کسانی که میخواهند ازدواج کنند مشورت و مشاوره قبل از ازدواج است تا از همه این مسائل و بحران ها تا حد ممکن جلوگیری کرده و زندگی سالم و خوبی در کنار هم داشته باشند.

پس والدین عزیز به فکر آینده خود و فرزندان خود باشید چرا وقتی می توانیم با یک مشاوره صحیح از بروز بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات جلوکیری کنیم، از آن سر باز می زنیم.

مشاوره ازدواج اراک با به خدمت گرفتن مشاورانی با تجربهآماده جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی می باشد.

مشاوره ازدواج اراک و مرکز مشاوره ازدواج به منظور ایجاد فضایی مناسب برای مردم عزیز این شهر و برای کمک به آنان در مشاوره ازدواج امیرکبیر ، مشاوره ازدواج ملک ، مشاوره ازدواج باغ ملی ، مشاوره ازدواج قائم مقام و سایر نمایندگی هاراه اندازی شده است.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:مقالات کانون مشاوران ایران

108 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      سلام
      شما باید به این موضوع فکر کنید که اینده شما به این موضوع بستگی دارد استرس نداشته باشید و خودتان باشید در این باره می توانید به یک مشاور مراجعه نمایید

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *