مشاوره ازدواج رشت

مشاوره ازدواج رشت

تا کنون بسیار شاهد این بودیم که زوجین بعد از ازازدواج و شروع زندگی زناشویی  پس از مدتی دچار سردی رابطه شده و نسبت به هم احساس قبلی را ندارند. چه عواملیی باعث میشود که عاقبت  رابطه ها به اینجا کشیده شود؟ معمولا عامل اصلی که باعث به وجود آمدن سردی در رابطه ها میشود این است که زن و شوهر زبان ابراز علاقه و ابراز احساسات به یکدیگر را نمیدانند. به طور مثال ممکن است زنی بگوید که همسرش به او ابراز علاقه نمیکند و نمیگوید که او را دوست دارد اما نمیداند که ممکن است همسرش از آن دست افرادی باشد که علاقه خود را با انجام یک عمل مانند خریدن گل یا زنگ زدن به او هنگامی که در خارج از منزل است انجام میدهد و از به زبان آوردن کلمات عاشقانه  خود دارری میکند. پس چه خوب است سعی کنیم قبل از ازدواج و در جلسات آشنایی از یکدیگر تا جایی که ممکن است شناخت لازم را به عمل آوریم و با روحیات و نحوه بروز احساسات یکدیگر آشنا  شویم.

این نکات و بسیاری از نکات دیگر که به بهبود وضعیت رابطه و زندگی ما کمک شایانی می کند، حاصل سال ها تجربه و تحقیق مشاوران ما می باشد. کارشناسان ما حاضرند تمامی این تجارب را با شما در  مشاوره ازدواج در رشت میان بگذارند کافیست فقط بخواهید.

مشاورن و روانشناسان ما در مشاوره ازدواج در همه نقاط آماده پاسخگویی به شما هستند. ما به ساکنین شهر رشت مشاوره ازدواج رشت را که با کادری مجرب و کارآزموده معرفی می کنیم. مشاوره ازدواج رشت با نمایندگی های متعدد از جمله مشاوره ازدواج بیستون ، مشاوره ازدواج مطهری ، مشاوره ازدواج میدان شهرداری و مشاوره ازدواج تختی همراه همیشگی شما برای شروع یک زندگی مشترک ایده آل خواهد بود.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع: کودک و نوجوان

104 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام
    چند ماهه با پسری دوست شدم البته از همون ابتدا گفت که قصدش ازدواجه ولی الان که بهش میگم بیاد خواستگاری همش طفره میره حالا من چکار کنم؟؟؟

    پاسخ
    • ..........
      .......... گفته:

      منم قبلا یکی دوسم داشت و جوری برخورد میکرد انگار بدون من میمیره.اوایل اون میگفت بیام خواستگاری من قبول نمیکردم اما چندسال بعد که من قبول کردم اون طفره میرفت…آخرشم رفت با یکی دیگه…رفت با دوست صمیمیم..هنوزم مجرده…انگار جنون داشته همش با این و اون دوسته

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *