مشاوره ازدواج ساری

مشاوره ازدواج ساری

هستند کسانی که یکبار ازدواج کرده و در آن شکست خورده اند جدا شده اند. و بعد از جدایی زانوی غم بغل گرفته و از همه دنیا میبرند. اطرافیان ممکن است به آنها مورد های مناسبی برای ازدواج مجدد معرفی کنند اما آنها میگویند که ترجیح میدهند تنها باشند و طاقت یک شکست دیگر را ندارند. چه بسا این تفکر آنها به طور کل غلط است و شکست در ازدواج اول سبب شکست های بعدی نخواهد شد. فقط کافی است به یک مشاوره ازدواج رجوع کرده و بعد از مشورت با روانشناس، با دیدی باز به موضوع نگاه کنند ، همه جوانب را در نظر گرفته و انتخابی درست داشته باشند تا این بار یک ازدواج موفق و شاد در کنار همسرشان داشته باشند.

مشاوران ما در مراکز متعدد مشاوره ازدواج بر آن هستند تا بتوانند با کمک به شما هوطنان عزیز و راهنمایی و حل مشکلات شما گامی در پیشرفت جامعه عزیزمان بردارند.

به همین دلیل مشاوره ازدواج ساری برای کمک به مردم عزیز ساری با راه اندازی شعب خود در مشاوره ازدواج سلمان فارسی ، مشاوره ازدواج رازی، مشاوره ازدواج طبرسی، مشاوره ازدواج فرهنگ ، مشاوره ازدواج انقلاب و دیگر نمایندگی ها آماده ارائه خدمات مردم عزیز هستند. مشاورین ما در مشاوره زادواج ساری با تجربیاتی که دارند قطعاً راهگشای مشکلات شما خواهند بود.

برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید

منبع:مشاوره-آنلاین.com

94 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
      • س
        س گفته:

        گاهی هم یه پسر گول یه خانم رو میخوره که دوسال نیم از وقتش میگیره و بعد که همچی داره به آخرش میرسه و میتونن بهم برسن کلا میزنه زیر همچی و میگه از ازدواج دوم میترسم .واقعا چرا شما زنا فکر میکنید همیشع شما دارین مورد طلب قرار میگیرید ؟؟؟؟

  1. Anonymous
    Anonymous گفته:

    همسر من به من خیانت کرد و من موندم و کلی سوال که چرا مگه من چی کم گذاشتم؟!
    من حتی به یک خانم دیگه نگاه هم نمی کردم

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    اینکه جایی هست که آدم برا ازدواجش مشاوره کنه خیلی خوبه.این کمک میکنه که آدم تصمیم درست تری بگیره

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    من یه بار ازدواج کردم با کسی که واقعا دوسش داشتم اما اون بهم خیانت کرد دو ساله جدا شدیم و من دیگه تمایلی به ازدواج ندارم با این که خواستگار زیاد دارم

    پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *