مشاوره ازدواج سوئد

مشاوره ازدواج سوئد

مرکز مشاوره ازدواج  ارائه دهنده بهترین خدمات مشاوره ای.

مبحث ازدواج ایرانیان در خارج از کشور یا ازدواج آنان با اتباع خارجی که پیش می آید اولین نکته ای که به ذهنمان میرسد معقوله دین و مذهب میباشد. با توجه به تفاوت های مذهبی و فرهنگی که بین ایران و سایر کشورها وجود دارد و با اشاره به این نکته که هرساله تعداد بسیاری از هموطنانمان رهسپار کشورهای خارجی میشوند و در آنجا سکنی میگزینند و سپس با بهتر شدن شرایط زندگی و داشتن شرایط ازدواج تصمیم به این عمل میگیرند نیاز به یک مشاور خوب ازدواج برای توضیح این تفاوت های فرهنگی و راهنمایی فرد به شدت حس میشود.

سوئد یکی از کشور هایی می باشد که ایرانیان بسیاری را در خود جای داده است. با توجه به توضیحات بالا و اینکه ایرانیان بسیاری در سوئد زندگی میکنند، کانون مشاوران ایران تصمیم گرفته است تا مشاوره ازدواج سوئد را معرفی نماید.

مشاوره ازدواج سوئد در شعبات خود شامل مشاوره ازدواج بلکینگ، مشاوره ازدواج بوهولسن ، مشاوره ازدواج دالارنا و سایر مراکز آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیزمان میباشند.

شما برای مشاوره با بهترین و سرشناسترین مشاوران در مرکز مشاوره ازدواج  کافیست با کارشناسان ما در مشاوره ازدواج در سوئد تماس برقرار نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع: کودک و نوجوان

72 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. arvin
    arvin گفته:

    سلام من در یکی از دانشگاههای پزشکی سوئد درس میخونم همیشه سرم تو درس بوده و اصلا وقت کارهای دیگر رو نداشتم ولی حدود یک سال میشه که با یه دختر تو دانشگاهمون آشنا شدم که خیلی بهش وابسته شدم و اونم همینطور میدونید که در کشوری مثل سوئد ازدواج رواج ندارد و زن و مرد تا وقتی که بخوان با هم زندگی میکنن و در ضورت خواستن از هم جدا میشن ولی من دوست دارم با اون ازدواج کنم هنوز به اون پیشنهاد نداردم خانوادم هم خبر ندارن میخواستم بپرسم آیا این ازدواج با توجهبه تفاوتهای فرهنگی ما امکان دارد یا خیر آیا با او پیشنهاد بدم؟

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام مساله تفاوت های فرهنگی رو خودتون باید در نظر بگیرید چون بنده که شما و ایشون رو ندیدم اینکه حرف هم رو نفهمید اشتراکاتی نداشته باشید و اداب و روسوم متفاوت باشد خوب قاعدتا مشکلاتی رو ایجاد خواهد کرد .بهتره قبل از پیشنها د ازدواج قطعی که ورای فرهنگ هر کشوری در همه جای دنیا اتفاق می افتد و همه اصولا به شیوه ازدواج سفید زندگی نمی کنند .با ایشون ملاقات هایی داشته باشید راجب ملاک هاتون و شرایط زندگی و انتظارات متقابل دو نفر بپرسید .البته که تفاوت ها وجود دارد و شاید بهتر باشید با هم وطن خود ازدواج کنید ولی خب تفاوت هایی هم در بین افراد وجود داردو استثنا هایی که باید در نظر گرفته شود .امیدوارم خوشبخت باشید و سنجیده اقدام کنید .

      پاسخ
    • ►Responder◄
      ►Responder◄ گفته:

      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      دفتر قیطریه:
      ۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه
      دفتر سعادت آباد:
      ۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه
      دفتر شریعتی:
      ۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

      پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *