مشاوره ازدواج قم

مشاوره ازدواج قم

ازدواج عملی مقدس است و در ادیان مختلف به آن بسیار توصیه شده است. داشتن همسر خوب و فرزندان صالح یکی از نعمت های بزرگ خداست. انتخاب همسری شایسته و پاکدامن در سایه احادیث و تعالیم دینی نیز برای شروع یک زندگی خوب و آرام لازم و ضروری است اما چگونه مطمئن شویم که معیارها و ایده آل های ما برای انتخاب همسر درست است؟ اصلا چه کسی ویژگیهای یک مورد مناسب را دارد؟

بد نیست برای ازدواج و انتخاب همسر حتما به یک مشاور که در زمینه مشاوره ازدواج تجربیات و داتش بسیار دارد مراجعه کرده و با او بحث و مشورت کرده تا زندگی بهتر و شیرین تری را برای خود رقم بزنیم.

از این رو و با قصد کمک برای انتخاب بهتر و همچنین به منظور ارتقاء سطح علمی جامعه در زمینه های ازدواج و کمک به فرهنگ کشور اقدام به راه اندازی مشاورهازدواج قم کرده ایم. مشاوران و روانشناسان ما در نمایندگی های مشاوره ازدواجقم در همه مناطق از جمله مشاوره ازدواج امام خمینی ، مشاوره ازدواج امین ، مشاوره ازدواج ارم ، مشاوره ازدواج جمهوری ، مشاوره ازدواج انقلاب ودیگر نمایندگی ها پذیرای مردم عزیز خواهند بود.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:e-teb.com

152 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام.مدتی یه پسر از آشناهامون گیر داده که چند وقتی به هم صحبت کنیم بعد به خواستگاریت میام ولی من قبول نکردم البته مطمئن هستم که قصدش ازدواج .به نظر شما اشکال نداره قبل از خواستگاری باهاش صحبت کنم؟

    پاسخ
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      تماس جهت مشاوره تلفنی و یا رزرو برای مشاوره حضوری در تهران یا شهرستان ها:
      ساعات تماس:۹ صبح الی ۹ شب

      ۰۲۱۴۴۰۳۴۴۹۰–

      در صورت عدم پاسخگویی در ساعات اداری با شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

      ۰۹۱۲-۵۰۳-۱-۳۰۵

      پاسخ
  2. کوکب
    کوکب گفته:

    سلام
    مرسی از اینکه در قم هم مرکز مشاوره قرار دادید.
    من با فردی آشنا شدم که اهل تهران هستند و ما قرار ازدواج گذاشتیم من بسیار مذهبی هستم و خانواده ام بسیار مذهبی هستند
    از ایشون خوشم می آید و چند باری بیرون رفته ایم چجوری موضوع را با خانواده در میان بکذارم؟

    پاسخ
  3. khosro
    khosro گفته:

    saalam modatie be yek nafar alaghe peida kardam
    felan bana be dalayeli amadegie ezdevaj nadaram ama mitarsam ishuno az dast bedam
    be nazaretun ba khanevadam matrah konam ba in ke sharaytesho nadaram?

    پاسخ
  4. zahra
    zahra گفته:

    سلام.دختری۲۴ ساله هستم .خواستگاری دارم که از برخی لحاظ خوب هست.دو جلسه با هم صحبت کردیم و جلسه دوم گفت که گاهی سیگار میکشه ،خانواده اش در جریان نیستن و کسی هم خبر نداره. اگر ازدواج کنه ترک میکنه.من بهش گفتم که شدیدا به بوی سیگار حساسم .گفت همه سعی اش رو میکنه.
    الان برام سوال پیش اومده که اگر ترک کنه ممکنه روزی به هر علتی دوباره بره سراغش، چون مشغله ها و گرفتاری های بعد ار اردواج بیشتر از دوران مجردی هست.لطفا هرچه زودتر کمکم کنید.
    باتشکر

    پاسخ
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      سلام زهرا جان
      همین که ایشون این موضوع را به شما گفته و در میان گذاشته خیلی خوب است و نشان از صداقت ایشون داره و همچنین ایشون گفته است که ترک می کنه در ضمن گاهی سیگار می کشن اما خوب بعد از ازدواج درست است که مشغله ها زیاد می شود اما اگر شما به مانند یک همسر خوب در هنگام مشکلات پیش و همراه شوهرتان باشید مطمئناً ایشون جایگزینی به نام سیگار را انتخاب نخواهد کرد
      همه چیز به رفتار خودتان بستگی دارد
      موفق باشید

      پاسخ
      • ناشناس
        ناشناس گفته:

        خانواده همسرم و خانواده خودم در یک شهر سکونت میکنند و من در شهر دیگری ساکن هستم.مادر شوهرم در موارد خصوصی زندگی من اظهار نظر میکند و بی سوارد است. به همین دلیل از دیرباز است که به بهانه های مختلف به شهر خودم و به دیدن والدینم نرفته ام.غربت این شهر مرا آزار میدهد و مشغول کار هستم ولی دلم برای والدینم تنگ شده است. آنها با من همکاری نمی کنند وبه دلیل مشغله نمی توانند به دیدن من بیایند. از یک طرف دیدن خانواده همسرم مساویست با دخالتهای بی جای آنها در زندگی خصوصیم. من روحیه بسیار حساس و شکننده ای دارم. به حرفهای مادر شوهرم بسیار حساس شده ام. الان دچار اضطراب شده ام . لطفا مرا راهنمایی کنید.
        با سپاس

      • ►Responder◄
        ►Responder◄ گفته:

        اعتمادش رو با مهربانی و محبت کردن بدست بیارید … تنها از این راه میتونید نظرش رو جلب کنید و بعد از مدتی روی رفتارش تاثیرگذار باشید

    • هانیه
      هانیه گفته:

      ببین دختر خانم درست نمیشه من فکر کردم درست میشه نامزد کردم اول مشروب میخورد الان سیگارم میکشه اشتباوه نکن زندگیتو خراب نکن

      پاسخ
    • مریم مرادی
      مریم مرادی گفته:

      من همسرم معتاد بود ولی الان چند ساله که ترک کرده و حتی فکرش روهم نمیکنه چون من بهش اعتماد خودم رو ثابت کردم. به رفتار خودت بستگی داره. غرق محبتش کن تا فقط تو فکر کنه

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *