مشاوره ازدواج منطقه ۶ تهران

مرکز مشاوره در منطقه ۶ تهران

اگر به دنبال مرکز مشاوره در منطقه ۶ تهران هستید، مرکز مشاوره ستاره ایرانیان گزینه عالی است. مرکز مشاوره ستاره ایرانیان یک مرکز مشاوره جامع است که طیف گسترده ای از خدمات را به افراد، زوج ها و خانواده ها ارائه می دهد. این مرکز دارای تیمی از مشاوران مجرب و واجد شرایط است که در انواع رویکردهای درمانی آموزش دیده اند.

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان خدمات متنوعی از جمله موارد زیر را ارائه می دهد:

  • مشاوره فردی
  • مشاوره زوجین
  • مشاوره خانواده
  • مشاوره کودک
  • مشاوره نوجوان
  • مشاوره شغلی
  • مشاوره تحصیلی
  • مشاوره سوگ
  • مشاوره تروما
  • مشاوره اعتیاد
  • مشاوره مدیریت استرس
  • مشاوره مدیریت خشم
  • مشاوره اضطراب
  • مشاوره افسردگی

مرکز مشاوره ستاره ایرانیان متعهد است که خدمات مشاوره با کیفیت بالا و مقرون به صرفه را به مراجعان خود ارائه دهد. این مرکز برای اینکه خدمات برای همه قابل دسترسی باشد، از ساختار تعرفه متغیر استفاده می کند.

چرا مرکز مشاوره ستاره ایرانیان را انتخاب کنیم؟

دلایل زیادی برای انتخاب مرکز مشاوره ستاره ایرانیان وجود دارد، از جمله:

  • مشاوران مجرب و واجد شرایط: مشاوران مرکز مشاوره ستاره ایرانیان متخصصان مجرب و واجد شرایطی هستند که در انواع رویکردهای درمانی آموزش دیده اند. مشاوران متعهد هستند که بالاترین کیفیت مراقبت را به مراجعان خود ارائه دهند.
  • طیف گسترده ای از خدمات: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان طیف گسترده ای از خدمات را به افراد، زوج ها و خانواده ها ارائه می دهد. این بدان معناست که شما می توانید خدمات مورد نیاز خود را در یک مکان مناسب پیدا کنید.
  • نرخ مقرون به صرفه: مرکز مشاوره ستاره ایرانیان برای اینکه خدمات برای همه قابل دسترسی باشد، از ساختار تعرفه متغیر استفاده می کند.
  • محیط محرمانه و حمایتی: مرکز مشاوره ستاره محیطی محرمانه و حمایتی را فراهم می کند که مراجعان می توانند در آن احساس راحتی کنند و نگرانی های خود را به اشتراک بگذارند و با مشاوران خود برای یافتن راه حل همکاری کنند.

چگونه در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان قرار ملاقات بگیریم؟

برای قرار ملاقات در مرکز مشاوره ستاره ایرانیان می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲ تماس بگیرید یا به وب سایت مرکز مشاوره ستاره به نشانی مراجعه کنید.

هدف بسیاری از افراد از ازدواج و تشکیل خانواده، فرار از تنهایی، داشتن همدم، رفع نیاز جنسی، داشتن کسی که فقط وظایف یک زن را در خانه اش انجام دهد ، ادامه نسل و خیلی موارد دیگر است.

اما به راستی مهم ترین هدفی که با ازدواج کردن باید به آن دست یابیم چیست؟

مهم ترین هدف رسیدن به آرامش و تعالی در کنار همسری ایده آل و داشتن زندگی نیکو و به دور از استرس و تنش است. خانواده جایی است که انسان باید آرامش داشته باشد و احساس امنیت کند. پس بهتر است قبل از ازدواج اهداف خود را از آن مشخص کرده و بدانیم به دنبال چه هستیم تا زندگی موفق تری داشته باشیم.

همانطور که پیش تر گفتیم هدف اصلی از تشکیل خانواده، رسیدن به آرامش و تعالی است. حال باید سعی کنیم که با انتخابی درست به این آرامش برسیم  نه اینکه انتخابی اشتباه داشته و خود و دیگران را از این آرامش محروم کنیم! پس می توانیم قبل از تصمیم گیری و انتخاب نهایی با مشورت با یک مشاور ازدواج، از تصمیم خود مطمئن شده و سپس اقدام نماییم.

به همین دلیل و برای رسیدن به این هدف، کانون مشاوران ایران با راه اندازی مشاوره ازدواج تهران و به دنبال آن مشاوره ازدواج منطقه ۶ تهران به دنبال این است تا بتواند بهترین مشورت را توسط کارشناسان مجرب خود به شما بدهد تا از مزایای یک مشورت خوب بهره مند شوید.

مشاوره ازدواج منطقه ۶ تهران  و مرکز مشاوره ازدواج به منظور سهولت ساکنین منطقه ۶ تهران، اقدام به ایجاد مشاوره ازدواج یوسف آباد، مشاوره ازدواج گاندی، مشاوره ازدواج آرژانتین، مشاوره ازدواج انقلاب و مشاوره ازدواج ولیعصر کرده است.

مرکز مشاوره

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره ازدواج ببینید

منبع: استخراج هوش مصنوعی bard از منابع در دسترس و سایت مشاورکو برگرفته از ازدواج با دوست پسر یا خواستگار است

4 پاسخ
  1. arnamis
    arnamis گفته:

    من با انتخاب خودم ازدواج کردم اما الان احساس میکنم شوهرم اونجور که میخوام نیست دوسش دارم اما اون جور که باید عاشقش نیستم نمیدونم اینجوری حس میکنم

    پاسخ
    • ناشناس
      ناشناس گفته:

      منم ازدواج دوممه..شوهرم بار اولشه.هربار بحثمون میشه سرکوفت میزنه و میگه تو وخونوادت باید ستایشم کنین چون دخترشون بایه پسر ازدواج کرده..خسته شدم واقعا از فحش دادن دادوبیداد کردتاش

      پاسخ
      • مشاور
        مشاور گفته:

        با سلام
        یک سری مسائل قبل از ازدواج باید مطرح و به فرد گوشزد شود که اگر قرار است بعدا به خاطر مشکلی که وجود داشته سرکوفت زده شود و ارامش گرفته شود اقدامی صورت نپذیرید گاهی نگفتن این مسائل و گاهی هم نظر مثبت و اقبال طرف مقابل برای ازدواج با وجود داشتن یک سری مسائل باعث نادیده گرفته شدن مباحثی می شود که بعدا شاهد ایجاد درگیری در خانواده ها هستیم .ولی نوع برخورد زن و مدیریت این مسائل اهمیت دارد اینکه بعضی ها اعتماد به نفس خود را ازد دست می دهند و طوری رفتار می کنند که حق با همسرشان است و انها همیشه پایین تر هستند مشکلات را دو چندان می کند .باید با حفظ احترام به شخصیت خودتون رفتار کنید .بهتره با همسرتون صحبت کنید و بفرمایید این شرایط برای شما سخت شده .گاهی عدم اعتراض البته با لحن مناسب باعث محقق جلوه دادن طرف مقابل می شود .
        موفق باشید.

  2. میلاد
    میلاد گفته:

    با سلام
    خواستم تشکر کنم از شما بابت این اطلاع رسانی و مقالاتتون.
    و اینکه واقعا جای مناسبی را برای شعب خود انتخاب کردید. با اینکه طرح بود ولی با سوار شدن BRT تونستم خیلی راحت بیام.البته یک انتقاد هم دارم و اینکه با توجه به تعداد بالای مراجعین خواهشمندیم فضای بزرگتری را انتخاب کنید.
    خسته نباشید. میلاد هستم

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *