آقایان! همسرانتان را فراموش نکنید!

آقایان! همسرانتان را فراموش نکنید!

برای با هم بودن وقت بگذارید. بسیاری از خانم ها و آقایانی که مدتی از ازدواج آنان می گذرد، از این موضوع گلایه داشته که بعد از ازدواج دیگر زمان قبل از ازدواج را برای همدیگر نگذاشته و بیشتر بر سر مسائل دیگر وقت می گذارند. در صورتی که این مسائل حاشیه ای واقعاً همانند نامش باید در حاشیه زندگی باشد و اصل زندگی همان همسر و خانوادتان می باشد و بقیه موارد برای راحتی آنان است. شما همواره برای همسرتان بهترین مرد دنیا بوده و هستید اما ممکن است گاهی این بهترین بودن کم و زیاد شود! پس بهتر است برای اینکه همواره ایده آل ترین شوهر برای همسرانتان باشید برای آنان وقت بگذارید، کار و دغدغه های خود را کنار گذاشته و دست از سر قبض و قسط های باقی مانده و شهریه مدرسه فرزندتان برداشته و با انجام فعالیت های زیر به همسرانتان نشان دهید که همواره مهمترین مسئله برای شما آنان هستند.

line-separator

یادتان نرود که همواره خانم ها مقدمترند. زندگی را از چشم همسرانتان ببینید و سعی کنید آنچه که آنان می خواهند را فراهم کنید در واقع از دید همسرتان زندگی کنید و ببینید آیا خودتان را قبول دارید یا نه! همواره لازم نیست که همسرانتان کارهای خانه را انجام دهند باور کنید هیچ مشکلی پدید نمی آید اگر شما هم کار خانه را انجام داده آشپزی کرده و بچه را بخوابانید. عذرخواهی کنید! در قبال اشتباهی که کردید مسئول بوده و از همسرتان عذرخواهی کنید این مسئله بسیار مهم بوده و جلوی مشکلات را می گیرد. بسیاری از زوجین به دلیل غرور زیاد از عذرخواهی امتناء کرده و در نهایت کارشان به طلاق می انجامد! پس یادتان نرود که غرورتان برای دیگران است شما برای همسرتان هیچ وقت نباید مغرور بوده و از آنان در برابر اشتباهتان عذرخواهی کنید. از همسرتان تشکر کنید برای اینکه هست، برای تلاش هایش در زندگی و برای اینکه گاهی اوقات بداخلاقی های شما را تحمل میکند.

line-separator

به خودتان نظم دهید و آن را در زندگی رعایت کنید. از ریخت و پاش کردن در خانه کاملاً خودداری کنید. برای با هم بودن زمان بگذارید به گردش بروید همانند زمانی که هنوز ازدواج نکرده و دوست و نامزد بوده اید. باور کنید این مسئله بسیار مهم است برای همسرانتان وقت بگذارید و برای شاد کردن آنان همه تلاش خود را انجام دهید. لازم نیست در همه تفریحات شما فرزندانتان هم حضور داشته باشند. به همسرانتان بفهمانید که هیچ چیز عوض نشده و شما همان پسر عاشق گذشته هستید. به تیپ خود رسیده و همیشه برای همسرتان آراسته و خوشتیپ باشید. در قبال تصمیمات خود مسئول بوده و تقصیر را گردن همسرتان نیاندازید به عنوان مثال اگر شما نمیتوانید به مهمانی شب جمعه ای که مادر و پدر خودتان ترتیب داده اند بروید، خودتان گوشی تلفن را برداشته و به آنها اطلاع دهید. همسرتان را وسط نیندازید و در واقع او را دلیل و مسئول نرفتن به مهمانی قرار ندهید.

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

منبع:مشاورکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *