ازدواج هندوانه دربسته نیست

داشتم آدرس مراکز برتر مشاوره تهران رو بدوستم می دادم که یکی دیگه از دوستام گفت داری چکار می کنی؟ گفتم دارم آدرس دفاتر برتر مشاوره تهران رو به دوستم میدم ، با تعجب گفت شما به این چیزا اعتقاد دارین؟!، هر کاریم که بکنی ازدواج هندونه دربسته است!

گفتم یعنی چی!!!؟؟؟ چطور وقتی می خوای بری سفر از هواپیما استفاده می کنی یا وقتی می خوای با کسی صحبت کنی از گوشی  موبایلت استفاده می کنی بهمون سادگی که علموو می پذیری و باور می کنی روانشناسیم قسمتی از همون علمیه که هواپیما و گوشی موبایل رو ایجاد کرده، یه نگاه متفکرانه ای بمن کرد و گفت، من تازه با یه خانم آشنا شدم مشاوره چه کمکی می تونه بمن بکنه؟

گفتم در مرحله اول از شما تست شخصیت می گیرن که تا چه میزان شخصیت شما دو تا باهم سازگاره اگر خیلی با هم متفاوت یا متناقض باشه به شما گفته می شه در غیر اینصورت با راهکارهایی سعی میشه که تا حد امکان بهمدیگه نزدیک بشین و تحمل رفتارهای همدیگرو توو بلند مدت داشته باشین.

دیگر مقالات مشاوره ازدواج :

مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج آنلاین

مشاوره رایگان ازدواج

بهتره که ما با یک ساعت مشاوره راه رفته هزاران دختر و پسر خوشبخت و تجربه هزاران زوج ناکام رو با هم کسب کنیم و از سرنوشت رابطمون براحتی اطلاع پیدا کنیم، بخدا باور کنید که ازدواج هندونه دربسته نیست، از نظر یک دکتر روانشناس براحتی میزان توافق و تطابق دو نفر قابل شناسایی و پیش بینیه!

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:e-teb.com

2 پاسخ
  1. sanaz70
    sanaz70 گفته:

    من دختری ۲۴ ساله هستم اخیرا خواستگارهایی داشته ام که هر کدام بسیار شایسته و با اخلاق بودند اما خودم از ازدواج ترس دارم و به همین دلیل جواب منفی دادادم که بسیار بابت این مورد نگرانم و با وجود اینکه به آنها حواب منفی داده ام اما ترس و کاووس کتک خودن و جر و بحث با همسر ار دارم خانواده ی ما چهار نفر هستیم و همه اخلاق خوبی با هم داریم و در خانواده ما اصلا خشونتی نبوده است.

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام
      این رفتاری که از ان ترس دارید در ناهشیار شماست که مطمئنا مساله ای بوده است .البته شاید در کودکی در دوستان و اقوام مساله ای بوده و باید علت ترس شما مشخص شود که چرا که این مسائل باعث از دست رفتن فرصت های اینده شما میشود و ممکن است پشیمان شوید .بهتره این مسائل و ترس ها و ریشه انها به صورت حضوری با روانشناس مطرح شود .شما در سنی هستید که درست و غلط را تشخیص دهد هر فردی بسته به سیستم و فضای خانوادگی که دارد .وقتی از فردی تحقیق کنید و شما چند جلسه صحبت کنید و خودتون ارزیابی داشته باشید کمی با خصوصیات اخلاقی اشنا می شوید و ضمن اینکه مشاوره پیش از ازدواج برای درک افرا د نسبت به یکدیگر است .و جای نگرانی وجود ندارد امیدوارم خوشبخت باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *