والدین پیر و بداخلاق در هر صورت والدینمان هستند

ازدواج پر کننده تنهایی شما

جوانان پس از اینکه سنین نوجوانی و پس از آن ابتدای جوانی را می گذرانند، احساس تنهایی و خلاء کرده که نمی توانند آن را همان گونه که قبلاً پر می کردند ، الان برطرف کنند. برنامه ها و فعالیت های تفریحی خود را بیشتر کرده اما باز آن حس پوچی بودن و کمبود را داشته و نمی توانند برای برطرف کردن آن چاره ای بیندیشند. آنان حس میکنند که نیاز به فردی دارند که تنهایی آنان را پر کرده و با وی سخن بگویند. در ناراحتی ها و شادی هایشان در کنارشان بوده و در واقع آنان کسی را می خواهند که او را دوست داشته و آنان نیز وی را دوست داشته باشند. دوست داشتنی خالصانه و به دور از هیچ غرض ورزی.

line-separator

در این موارد تمایل به جنس مخالف بیشتر شده و پسران و دختران این حس را در جنس مخالف می جویند در این هنگام است که جوانان به بلوغ  رسیده و در واقع مقدمات ازدواج در ذهن آنان فراهم شده است. اما این به منزله آمادگی کامل آنان برای ازدواج نیست زیرا ازدواج امری مهم است که نیاز به بلوغ کامل جسمی و ذهنی داشته و میبایست جوان از لحاظ طرز فکر به آن درجه از فهم برسد که بتواند در بابر مشکلات ایستادگی کرده و شانه خالی نکند.

line-separator

در هر حال در این دوره نیاز به یک همدم حس شده است همدمی که دیگر والدین نمی توانند آن را برطرف کرده و باید برای سلامت اجتماعی فرزندشان کار دیگر انجام دهند. در این سن نیاز به یک مشاوره خوب برای انتخاب راه درست حس می شود.سپس با آگاهی که جوانان از ازدواج پیدا می کنند دیگر زمان آن رسیده است که مقدمات ازدواج را فراهم نمایند به به هدف اصلی ازدواج دست یابند بنابراین این هدف که ازدواج که همان احساس آرامش درونی است به همین دلیل و نیاز جوانان است که به عنوان هدف اصلی برگزیده شده است. در این زمان جوانان برای یافتن دوست از جنس مخالف دست به هرکاری می زنند که این بسیار خطرناک بوده و عواقب بدی دارد پس باید با یک روش اصولی و سپس ازدواج این تنهایی و حس پوچی را از بین برد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:مرکزمشاوره ستاره ایرانیان

7 پاسخ
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام ببخشید لطفا راهنمایی کنید.
    چند هفته ای که طریق همسریابی بایه اقایی اشنا شدم که خودم ازشون خوشم اومد پیشنهاد دادم ایشون یه دختر ۱۱ساله دارن ومن یه دختر ۱۳ساله و هر دو مطلقه هستیم.
    اقا جهت اشنایی حتما اسرار به روابط جنسی دارن ولی من نه، میگن صیغه کنیم همدیگرو بیشتر بشناسیم نمیدونم میترسم خانواده عابرومندی داریم .دو شهر متفاوت هستیم
    ایشون ۵سال جدا شدن وبا کسی نبودن ومشکل جنسی دارن به نظر شما چه کار باید انجام بدم ظاهر موجه ای دارن

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      تعجب میکنم از شما که اونقدر نرم شدید که حاضر به برقراری رابطه جنسی با ایشون گرفتید ؟
      شما مزه تلخ شکست رو چشیدید …شما یک دختر ۱۳ ساله دارید و هر اتفاقی میتونه روی ایشون تاثیر منفی بذاره
      پس خواهشا با رفتارهای کودکانه با آبرو و آرامش خودتون بازی نکنید و بدونید اینجا ایرانه… چون ایشون بعد از لذت بردن از شما تصمیمی برای ازدواج نخواهد داشت

      پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام
      اینکه در سایت همسریابی اشنا شدید شاید تردیدهایی را مطرح کند.و خوب دو شهر متفاوت عدم اطمینان از صداقت و …ولی یک نکته کلی این رابطه جنسی است وقتی دریسته مطلقه هستید ولی خوب اینکه فردی این درخواست را داشته باشد اصلا معقول نیست شما نمی توانید براساس ظاهر تصمیم بگیرید اینکه اصلا ایشون در شهر متفاوت و شرایط متقاوت وقتی از شما درخواست صیغه شدن برای شناخت و رابطه را دارند شاید بسیاری شرایط دیگر هم بخواهند و اصلا تاکنون چطور نیازهاشون رو کنترل کردند ببینید واقع بین باشید اگر با این شرایط اگر فردی باشد برای شما اهمیت ندارد و پذیرفتنی است خب اقدام کنید .پیش بروید و به دنبال کسب شناخت بیشتر باشید و حتی به عقد موقت این اقا در بیایید ولی این رفتارها یعنی این فرد تعهدی در قبال شما ندارد و فعلا برای رفع نیاز جنسی به فردی احتیاج دارد حالا چه شما چه فرد دیگری اگر فردی واقعا قصد ازدواج داشته باشد این گونه پیش نمی رود .
      در هر حال تصمیم با خود شماست ممکن است واقعا شناخت کافی کسب کردید و تمایل دارید که ادامه بدهید ولی باید در مورد این فرد دقت داشته باشید در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید
      در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
      ۰۲۱۸۸۴۲۲۴۹۵
      موفق باشید

      پاسخ
  2. sajad
    sajad گفته:

    سلام دوستان من تازه با این سایت آشنا شدم
    ۲۹ سالمه امکان ازدواج ندارم.راه حل برای اینکه احساس تنهایی نکنم چیه؟

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام .باید دید در ابتدا چرا امکان ازدواج وجود ندارد شما شرایط خاصی دارید مشکل خانوادگی و یا مالی وجود دارد ؟و یا هر مساله دیگری .به هر حال بعضی از افراد ازدواج را سخت می کنند و طوری در نظر می گیرند که با شرایط انها هیچ وقت هم خوانی نخواهد داشت اگر شما توانایی اداره یک زندگی در حد متوسط را دارید خب می توانید دنبال فردی هم سطح خود باشید.و یا فرضا برای مشکلات خانوادگی خب مراجعه داشته باشید و یا مسائلی از این دست که ممکنه شرایط ازدواج را به نظر خودتون از شما بگیرد .حتی خدای ناکرده افراد دچار معلولیت و نقص ها هم بالاخره همسرس متناسب با خود پیدا می کنند .در هر حال تا دلیل را نمی دانیم این ها صرفا احتمالات است .در مورد رفع تنهایی در غیر صورت ازدواج روش هایی است که بسیاری از افراد متاسفانه در جامعه ما در پیش گرفتند و بنده اصلا توصیه نمی کنم چون باعث تنوع طلبی در افراد و بعد عدم تعهد به زندگی زناشویی در اینده می شود .در هر حال امیدوارم خوشبخت باشید و فعلا ار خانواده و دوستان برای رفع تنهایی کمک بگیرید البته تنهایی عاطفی که همراه با تمایلاتی در فرد به وجود می اید قطعا از طریق ازدواج بهتر مرتفع می شود .امیدوارم اگر مانعی ب سر ازدواج وجود دارد برطرف شود و خوشبخت باشید .

      پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام. من خیلی احساس تنهایی میکنم ولی شنیدم اگه آدم به خاطر تنهایی ازدواج کنه درست نیست و من هم میترسم ازدواج درستی نداشته باشم.نظرشما چیست؟

    پاسخ
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      سلام
      احساس تنهایی یکی از دلایل فرعی ازدواج می باشد و دلیل اصلی و قصد اصلی شما از زادواج باید برای رسیدن به آرامش باشد

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *