در طلاق به دنبال عوامل باشیم نه مقصر!

ایدز عامل بسیاری از جدایی ها

با توجه به مطالعات اخیر پزشکی، چه در کشور عزیزمان ایران و چه در کل دنیا، جوانان ما با بحرانی به نام ایدز دست و پنجه نرم می کنند. همانطور که می دانید بیماری ایدز و ویروس حامل این بیماری به نام HIV  از راه های مختلفی وارد بدن شده و در اکثر موارد با مثبت شدن وجود این ویروس در بدن باعث بیماری به نام ایدز می شود. این بیماری با کاهش ضریب ایمنی بدن و از بین بردن سیستم دفاعی بدن، فرد را در برابر یک سرما خوردگی ساده عاجز کرده و مرگ را برای او به ارمغان می آورد.

طبق آمارهای موجود نزدیک سی هزار فرد مبتلا به ایدز وجود دارد که اکثر آنان را مردان تشکیل می دهند و نزدیک به ده هزار نفر از آنان را جوانان بین پانزده تا سی و چهار سال تشکیل می دهند و البته نزدیک به ۱۰% از این جمعیت را دختران تشکیل می دهند.

از شایع ترین راه های انتقال این بیماری می توان رابطه جنسی با فرد آلوده را ذکر کرد. اعتیاد و عدم رعایت بهداشت و استفاده از وسایل آلوده به ویروس را از دیگر راه های انتقال این بیماری است.

با توجه به اطلاعات بالا و با توجه به تحقیقات کارشناسان ازدواج در  مشاوره ازدواج بسیاری از جوانان اقدام به تشکیل زندگی کرده و پس از ازدواج متوجه بیماری ایدز در خود شده و ناخواسته فرد دیگری را مبتلا به ایدز می کنند. این افراد خواسته یا ناخواسته با آگاهی یا عدم آگاهی مبتلا به ایدز شده و اکثراً متوجه نبودند که مبتلا هستند!

توصیه مشاوران ما این است که زوجین عزیز در کمال آرامش قبل از اقدام به ازدواج آزمایشات مربوطه را انجام داده و با اطمینان خاطر و عدم رو دربایستی وارد یک زندگی خوب و موفق شده و طعم خوشبختی را بچشند.

سایت مشاوره قبل ازدواج به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد

 

منبع:مرکزمشاوره.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *