تخلیه فشار های عصبی کاری

با سوء ظن به پسران چه کنیم؟

بسیاری از دخترانی که به کانون مشاوره و مرکز مشاوره ازدواج مراجعه می کنند، این نکته را بیان می کنند که با توجه به جامعه امروزی و مواردی که دیده اند و همچنین اتفاق هایی که از دوستان و آشنایان درباره مردان و پسران و خیانت آنان و یا سوء رفتار آنان شنیده اند، نمی توانند به جنس مذکر اعتماد کرده و به همین دلیل نمی توانند ازدواج کنند. زیرا همه را به یک چشم دیده و هرآن منتظر یک عمل اشتباه از جنس مذکر هستند.

line-separator

در بسیاری از موارد نیز خود دختران مورد خیانت قرار گرفته که در این موارد مسئله بسیار حاد تر است. اما مشاوران ما با تحقیقاتی که انجام داده اند به این نتیجه رسیده اند که درست است هم در جنس مذکر و هم جنس مونث، بحث هایی از قبیل سوء رقتارها و یا اختلالات روانی و خیانت صورت می گیرد اما نباید همه را به یک چشم دید. توصیه آنان به این دختر خانم های عزیز، این است که بدانند و این موضوع را درک کنند که همه پسران و مردان اصلاً به یک شکل نبوده و همه را نمی توان با یک چشم دید. باید کمی روشن بین باشند و دید خود را به پسران عوض کنند. دلیل نمی شود به خاطر برخی مسئله ها که برخی دیگر تعریف کرده اند دیدمان نسبت به پسران عوض شود.

line-separator

شما دختران عزیز می توانید با انتخابی درست و دقت بیشتر در انتخاب خودتان، سپس تحقیق و برطرف کردن تمام سوال های ذهنشان، اقدام به ازدواج کرده تا سوء ظنی پیش نیاید. احساس شک درباره پسران و همسران همواره مشکلی است که با یک سوء برداشت شروع شده و آن سوء برداشت یا درست می باشد و یا غلط. بنابراین اشتباهی که بسیاری از دختران انجام داده و بدون تحقیق اقدام به مشاجره و نتیجه گیری می کنند را انجام ندهید. تحقیق کنید و به یک نتیجه قطعی برسید البته لازم به ذکر است که شما با فردی ازدواج کرده اید و اگر درباره خلقیات آن فرد اطمینان دارید پس به او اعتماد کنید. خیانت کردن نشانه عدم تعادل روحی بوده و قطعاً فرد انتخابی شما اگر از روی فکر بوده باشد اینگونه نخواهد بود.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:تریبون آزاد

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *