بیان دوستت دارم اینقدر سخت است؟

بیان دوستت دارم اینقدر سخت است؟

بسیاری از دختران و پسرانی که به دلیل بروز اختلافات زناشویی به یک مشاور مراجعه می کنند، از مسائلی پیش پا افتاده و کوچک گله کرده و با پرداختن به آن، آن را برای خودشان به مسئله ای بزرگ مبدل کرده مه باعث بروز اختلاف بین آنان شده است. مسائلی که شاید با گذشت طرفین و همچنین رد و بدل کردن چند جمله محبت آمیز کاملا رفع شده و در کمال تعجب باعث ایجاد پیوندی قوی تر بین آنان می شود. اشاره به این نکته که بسیاری از جوانان به علت غرور کاذب و عدم توانایی انتقال احساسات و محبت خود به فردی که اکنون همسر آنان، دلیل زندگی آنان و از همه افراد به آنان نزدیکتر است، دچار مشکلات پیچیده ای می شوند، ضروری است. اینکه شما بتوانید همسر ناآرام خسته خود را با بیان جملاتی محبت آمیز آرام کرده و به او بفهمانید که چقدر دوستش دارید یک هنر است. این مسئله اصلاً ربطی به جنسیت نداشته و چه پسر و چه دختر باید به کسی که دوستش دارد ابراز احساسات کند و با دریغ کردن آن در واقع به خود ظلم کرده و نشاط یک زندگی خوب را از خود می گیرد.

بسیاری بوده اند که در کمال عشق و علاقه خالص به یکدیگر و از روی لجبازی و غرور، باعث پایان یک رابطه شده و در کمال تعجب از هم جدا می شوند! و نکته جالب اینجاست که کماکان هم را دوست داشته و با خاطرات هم زندگی می کنند!

پس چرا از بیان احساس واقعی خود به کسی که دوستش داریم و همسرمان می باشد خود داری کرده و باعث مشکلات شدیدی میشویم؟!

توصیه روانشناسان و کارشناسان این است که با خونسردی و هیجانی خاص به فردی که دوستش داریم بگوییم و جدا از آرام کردن وی در زمان های بحرانی، پایه های زندگی خود را مستحکم کرده و از آن لذت ببریم.

برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید

 

منبع:کانون مشاوران ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *