اتفاقات برای ما هم است

بیش از ۷۰ درصد کسانی که درخواست وام ازدواج داده بودند وام خود را دریافت کردند

به گفته رئیس صندوق مهر امام رضا بیش از ۷۰ درصد از کسانی که درخواست وام داده بودند وام گرفته اند، گفت:‌ در این راستا بیش از ۶۰۹ میلیارد ریال پرداخت شده است.

مهدی حسین نژاد در گفت وگو با فارس با اشاره به عملکرد صندوق مهر امام رضا (ع) در بخش تسهیلات ازدواج، اظهار داشت: در سال جاری بیش از ۳۳ هزار نفر متقاضی تسهیلات ازدواج در این صندوق ثبت نام کردند که پرداخت آن در دستور کار است.

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا با بیان اینکه پس از ثبت نام بلافاصله افراد به شعب مربوطه معرفی شدند، گفت: در مجموع ۱۷ هزار و ۴۶۹ نفر وام سه میلیون تومانی ازدواج دریافت کردند.

وی تاکید کرد: به این تعداد متقاضی اعتباری بالغ بر ۶۰۹ میلیارد و ۳۱۲ میلیون و ۶۸۷ هزار ۱۶۰ ریال پرداخت شده است.

حسین نژاد با اشاره به اینکه بیش از ۱۲۰۰ نفر برای دریافت وام ازدواج ۵ میلیون تومانی ثبت نام کردند، بیان داشت: این تسهیلات مربوط به زوجینی است که در نیمه شعبان عقد کردند و همچنین ۲۵۰۰ نفر از افرادی که در این تاریخ ازدواج کرده بودند، اما موفق به ثبت نام در سامانه صندوق نشدند در حال دریافت مابه التفاوت ۴ میلیون تومانی آن هستند.

به گفته مدیرعامل صندوق مهر امام رضا، تاکنون ۲۰۰۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات خود به صندوق مراجعه نکرده و مابقی در حال سیر مراحل اداری هستند که با اتمام آن بلافاصله تسهیلات پرداخت می شود.

حسین نژاد پیش بینی کرد که تا پایان شهریور ماه براساس برآوردها بتوان ۸۰ درصد تعهدات در این بخش را انجام داد که اکنون نزدیک به ۶۸ درصد تسهیلات پرداخت شده است.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:فارس پاتوق

 مشاوره در برترین مراکز مشاوره مورد تایید کانون مشاوران ایران

مرکز مشاوره ازدواج

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *