حسادت به کار همسر

حسادت به کار همسر

 دختران و پسرانی که ازدواج کرده اند باید به این نکته توجه کنند که سه سال اول زندگی مشترک از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا زندگی در حال شکلگیری و مستحکم شدن است و در این میان سال اول زندگی بسیار مهم است زیرا مشکلات پیش رو بسیار نمایان شده و صبوری و همکاری زوجین را برای عبور از مشکلات میطلبد.

تحقیقات بسیاری این نکته را نشان می دهد که همسرانی که هردو شاغل هستند و با گذشت زمان کار خانم بسیار سنگیتر شده و از زندگی زناشویی باز می ماند از مشکلات بزرگی رنج می برند. خانم ها حق کار کردن دارند و نمی توان این حق را کتمان کرد اما آنان باید بدانند که مهمترین شغل آنان همسرداری می باشد. حتی اگر هنوز فرزندی ندارند و در بیرون از خانه فعالیت می کنند باید بدانند که همسرشان از آنان توجه ویژه ای می خواهد. بسیاری از مراجعین به مراکز مشاوره از عدم توجه زنشان به آن ها رنج برده و می گویند که خانمشان کار را به آنها ترجیح می دهد البته این مورد درباره آقایان هم صدق می کند. به هر حال بسیاری از این مراجعین به خاطر همین مشکلات کوچک آخرین راه حل را انتخاب کرده و به دلیل عدم کوتاه آمدن از مواضع خود مجبور به طلاق می شوند.

خانم های عزیز یادتان نرود که آقایان نیازمند توجه هستند و حتی به توجه بیش از حد به کارتان هم حسادت خواهند کرد. همواره مردان بزرگ در کنار خودشان همسرانی را داشته اند که همپا و در کنار آنان بوده اند. چرا نمیگوییم مردان موفق و خوشبخت؟! زیرا موفقیت و رسیدن به درجات بالا همرده با بزرگی و عزت نبوده و نمی باشد. مردانی که هم در عرصه ی کاری موفق بوده و هم در زندگی زناشویی و روابط عاطفی پیروز هستند، مردان بزرگی می باشند که قطعاً همسرانی دلسوز و مهربان را که عاشقشان هستند و آنان هم عاشق همسرانشان هستند را در کنار خود می بینند.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع:مشاورانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *