شناخت لازم را چگونه به دست بیاوریم؟!

همانطور که می دانید ازدواج امری مهم و حیاتی بوده و مسئله ی یک عمر زندگی می باشد. تصور کنید شما یک مسافرت با دوستتان و یا با یک عده می خواهید بروید، درباره آنان کلی تحقیق کرده و شناخت لازم را در همه موارد درباره آنان به دست می آورید خلق و خوی آنان را شناخته و سعی می کنید با جمعی بروید که به اخلاق شما نزدیک بوده و درک بهتری نسبت به هم داشته باشید.

line-separator

با این اوصاف در مورد ازدواج که همراهی و همسفری با یک نفر در طول عمر زندگی است باید دقت بیشتری به خرج داد و تحقیقات را به صورت کامل انجام داد. ابن تحقیقات چه در مورد پسرها و چه در مورد دخترها باید درباره گذشته،خلق و خو، خانواده، نوع زندگی، رفتار آنان در محل و همچنین تحقیقات لازم از دوستان آن ها و یا نوع و شیوه رفتاری آنان در دانشگاه و یا مدارس و محل کار باشد همچنین تحقیقات باید کامل بوده تا بشود یک نتیجه نهایی از آن به دست آورد البته در مورد کسی هم که از وی درباره فرد مورد نطر تحقیق می کنیم هم باید مطمئن باشیم گاهی خصومت های شخصی و یا برداشت های اشتباه می تواند یک زندگی را خراب کرده و آینده فردی را به باد داد.

line-separator

غیر از موارد بالا تحقیقات باید از خود فرد هم صورت بگیرد به گونه ای که شناخت لازم در همه موارد ها اعم از موارد اخلاقی، نوع زندگی ، آداب و رفتار و همچنین شیوه برخوردی انجام شده تا دختران و پسران بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند. البته باید گفت که با یک جلسه و یا حتی یک ماه آشنایی نمی توان شناخت کافی به دست آورد به همین دلیل است که اگر انتخاب های امروزی جوانان از سر عقل و با فکر باشد، دوستی قبل از ازدواج  اگر به نیت شناخت برای ازدواج باشد می تواند به موفقیت یک ازدواج کمک کند زیرا شناخت تا حد قابل قبولی به دست می آید.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:مرکزمشاوره ستاره ایرانیان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *