تحصیل در کنار ازدواج امکان پدیر اما دردسرساز است

قرار دادن اولویت بالا برای سلامت جامعه در برنامه های کاری مسئولان

یکی از برنامه های مهمی که باید در برنامه های مسئولان دارای اولویت بالا باشد طرح سلامت جامعه است.

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذا و دارو شهرستان قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار قرچک و اعضای کارگروه سلامت شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک در این جلسه ضمن یادآوری تلاش‌ها و فعالیت‌های بسیار خوب انجام شده در حوزه بهداشت و درمان در شهرستان قرچک، اظهار داشت: سلامت جامعه و شهروندان یکی از اولویت‌های کاری همه محسوب می‌شود.

رضا ریاحی به برخی از مواردی که به سلامت شهروندان لطمه وارد می‌کند اشاره کرد و افزود: موضوع بهداشت بسیار مهم و حیاتی بوده و نیاز به همت بیشتری است و نیز یکی از مواردی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازد حضور مهاجران غیرقانونی و عدم قرنطینه کردن این افراد در کشور است.

فرماندار قرچک ادامه داد: تمامی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی باید برنامه‌های خود را به صورت مدون در ارتباط با نظارت و بازرسی بر امور آب، مواد غذایی، مراکز تولید، عرضه و جمع‌آوری زباله و نخاله محیط‌ های شهری و روستایی از طریق شهرداری و مراکز عمومی عملی ساخته و با توان مضاعف برای سلامت جامعه تلاش کنند، چراکه هدف همه ما سلامت مردم و آسایش آن‌ها است.

وی بیان داشت: همه ما مسئول امنیت و سلامت شهروندان هستیم و به کسی اجازه نمی‌دهیم تا سلامت مردم را به خطر اندازد؛ دستگاه‌های نظارتی و اجرایی اعم از شهرداری، آب و فاضلاب شهری و روستایی، اداره صنعت، معدن و تجارت، محیط زیست، جهادکشاورزی، دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و … نیز باید فعالیت خود را در حوزه سلامت، امنیت غذایی و بهداشت شهرستان بیشتر کنند.

ریاحی در ادامه این جلسه خواستار اجرایی کردن مصوبات جلسات شد و ابراز داشت: با توجه به اهمیت بسیار بالای سلامت در جامعه، لزوم اجرای کامل و دقیق مصوبات توسط ادارات و نهادهای مرتبط، امری ضروری است.

در پایان این جلسه گزارش‌هایی از اقدامات انجام شده در حوزه سلامت و امنیت غذایی توسط شاکری، نماینده شبکه بهداشت شهرستان­‌های قرچک، ورامین و دیگر دستگاه‌های مرتبط ارائه شد.

در پایان این نشست از نقشه خطرپذیری شهرستان قرچک در حوزه سلامت و پیشگیری که به همت اداره آموزش و پرورش تهیه شده بود، رونمایی شد.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

منبع:مشاوره-آنلاین.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *