نیاز به مشاوره ازدواج

لزوم برگزاری کارگاه های ازدواج آسان به صورت فراگیر

 به گفته رئیس کمیته امداد با توجه به مسائل روز و مشکلات اقتصادی در جهت رواج دادن ازدواج های آسان و به دور از تجملاتآموزشی با همین موضوع و محوریت در نقاط شهری و روستایی برگزار شود.

صفر فتح‌الله‌زاده  در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان در سالروز میلاد امام رضا (ع) در کوثر اظهار داشت: در اقدامی خداپسندانه در دهه‌ کرامت‌، خیر نیکوکار کوثری بالغ بر ۲۱ میلیون ریال جهت تأمین کمک هزینه‌ جهیزیه‌ برای یکی از نوعروسان تحت حمایت اهدا کرد.

وی تصریح کرد: با مساعدت این خیر کمک هزینه بخشی از لوازم ضروری نوعروس تحت پوشش تأمین شد.

فتح‌الله‌زاده خاطر نشان کرد: یخچال، اجاق گاز، تلویزیون و سرویس آشپزخانه این نوعروس با مبلغ پرداختی توسط این خیر نیکوکار تهیه شده است.

این مسئول اضافه کرد: کمیته‌ امداد آماده‌ دریافت کمک‌های مردمی برای ترویج ازدواج آسان در بین مددجویان تحت پوشش خود می‌باشد.

وی‌ در ادامه‌ سخنان خود بیان کرد: کمیته‌ امداد با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در صدد است تا ازدواج آسان را در بین مددجویان تحت حمایت خود ترویج کند.

مدیر کمیته امداد شهرستان کوثر در ادامه گفت: سبک زندگی ایرانی و اسلامی از جمله مهم‌ترین مباحثی است که در این دوره‌های آموزشی به سمع و نظر دختران در آستانه‌ ازدواج و نوعروسان تحت حمایت این نهاد ارائه می‌شود.

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

 

منبع:مشاورانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *