تسلیم زرق و برق های مادی برای ازدواج نشوید

مشکلات مالی مهمترین عامل عدم موفقیت در مباحث ازدواج

مشکلات مالی را شاید کمتر کسی باشد که تجربه نکرده باشد. همواره در انجام کارهایمان با سدی روبرو هستیم به نام مشکلات مالی و وضع نا مناسب اقتصادی. همواره این مشکل میتواند عامل مهمی در جلوگیری از موفقیت ما باشد. این مشکلات در مباحث ازدواجی نمود بیشتری داشته و بیشتر خود را نمایان می کند.

line-separatorمشکلات مالی همواره وجود دارد اما به طور کلی می توان آن را به دو بخش قبل و بعد از ازدواج تقسیم کرد. بسیاری از ازدواج ها هنوز شروع نشده با شکست مواجه می شود. بسیاری از جوانانی که قصد ازدواج دارند به دلایل مالی و کمبود پول نمی توانند این کار را انجام دهند و یا چه عشق هایی که به دلیل عدم وجود پول و سختگیری های خانواده مبدل به داستان شده و آسیب های بسیاری را به جامعه وارد کرده است. اما مقصر کیست؟

مقصر جامعه و دولت است که بستری را برای ازدواج آسان و همچنین ارزان نمودن مقدمات ازدواج انجام نمی دهد. مقصر خانواده ها هستند که با توقعات بی جای خود باعث بالا رفتن سن ازدواج در جامعه شده و آسیب های بسیاری را به آن وارد نموده اند.

line-separator
در طرف مقابل بسیاری از زوجین که با هزار مشکل به زیر یک سقف می روند با مشکلات جدیدی روبرو می شوند که بسیاری از آنان را مشکلات مالی در بر می گیرد! آن زمان است که این مشکلات دو چندان شده و صبر و همدلی هر دو را برای حل آن می طلبد. بنابراین توصیه مشاوران مرکز مشاوره ازدواج بر آماده نمودن حداقل مقدمات ازدواج قبل از ازدواج بوده و سپس به همدلی و کمک دختر و پسر بعد از ازدواج تاکید دارد تا بر تمامی مشکلات غلبه کرده و زندگی خوش را رقم بزنند.

برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید

منبع:مرکزمشاوره.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *