مناطق محروم دماوند و آموزش مهارت های زندگی

مناطق محروم دماوند و آموزش مهارت های زندگی

معاون امور فرهنگی و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی اداره بهزیستی شهرستان دماوند گفت: از ابتدای سال تاکنون این طرح و به منظور آموزش در ۱۱ منطقه محروم دماوند عملیاتی شده است.

منیره بیگلربیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اجرای این طرح با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس داوطلب و تمام مقاطع تحصیلی ابتدایی و متوسطه با همکاری آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه می یابد.

وی ادامه داد: آموزش مهارتهای زندگی در سال تحصیلی جاری با ۵۱ کارگاه آموزشی برای مقاطع اول، دوم، چهارم و ششم ابتدایی اجرا می شود، همچنین ۲۴ کلاس آموزشی دیگر نیز در پایه های دوم و سوم متوسطه برگزار می شود.

وی با بیان برگزاری کارگاه های آموزشی برای زوجین به منظور آشنایی بیشتر آنان در زمینه های فرزندپروری، تفاوتهای جنسیتی، مهارت گفتگو، حل تعارض و….. در  نیمه دوم سال خبر داد.

بیگلربیگی افزود روش های مدیریتی و حل کردن اختلافات ذاتی نبوده ادامه داد: بسیاری از افراد بر این باورند که زندگی خوب یعنی نداشتن اختلاف نظر و سلیقه.

درحالیکه مشاوران و روانشناسان اختلاف را قلب تپنده زندگی می دانند و داشتن مهارت و توانایی حل تعارض زوجین را امری لازم در زندگی مشترک عنوان می کنند.

مشاوره خانواده

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

 

 

منبع:فارس پاتوق

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *