چگونه یک رابطه را به پایان برسانیم؟

چگونه یک رابطه را به پایان برسانیم؟

دختران و پسران بنا به نیاز های خود برای اینکه یک تکیه گاه را داشته و کسی را داشته باشند که با آنها درد و دل کنند دوستان متعددی را دارند این دوستان می توانند دختر و پسر بوده و میزان ارتباط آنان با دوستانشان متفاوت است. همچنین جایگاه این دوستان متفاوت بوده و هر کدام دارای شخصیتی برای فرد مورد نظر هستند. همچنین می تواند این ارتباط به منظور ازدواج بوده و برای آشنایی بیشتر باشد در هر صورت گاهی پیش می آید که این ارتباطات بنا به دلایلی قطع شود. حال اگر ارتباط دوستی باشد و یا ارتباطی که قرار است منجر به ازدواج شود.

line-separator

قطع شدن این ارتباط در واقع ضربه خوردن یکی از طرفین رابطه را در پی دارد اما اگر با نحوه برخورد و همچنین چگونگی قطع کردن رابطه آشنا باشیم می توانیم ضربه کمتری را متحمل شویم. در ابتدا باید گفت که تا جایی که می شود نباید ارتباطی را قطع و یا کاملاً از بین برد می شود با کمرنگ و کمرنگ تر کردن آن ، کم کم آن را کنار گذاشت اما بهتر است برای دوست خود توضیح دهیم که چرا و چگونه شده است که ما خواهان قطع رابطه هستیم! با توضیح دادن دلایل خود و شنیدن حرف های وی شاید واقعا به این نتیجه برسیم که قطع کردن رابطه کار اشتباهی است. این کار همچنین می تواند درباره روابط عاشقانه نیز باشد. شاید یک سوء برداشت منجر به همچین تصمیمی شده باشد!

line-separator

اما اگر همچنان قصد به انجام چنین کاری را داریم پس از توضیح دادن دلایل خود با گفتن عباراتی چون اینگونه بهتر است که ما همدیگر را نبینیم و یا این کار به نفع جفتمان است به فرد بفهمانیم که ما قصد جدایی داریم سپس نه کاملاً! بلکه کم کم رابطه را کمرنگ و قطع نماییم. با این روش هم به فرد مورد نظر ضربه کمتری وارد شده و هم خودمان دچار مشکلات کمتری می شویم.

اما باز هم می گوییم در انتخاب خود باید دقت کنیم و نتیجه گیری درست و بدون عجله انجام دهیم و تا هرجا که ممکن است از جدایی دوری نماییم.

برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید

منبع:مقالات کانون مشاوران ایران

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *