گذر از بحران افسردگی

اگر اکنون در افسردگی وخمودگی به سر می برید اصلاً نیازی به نگرانی نیست. طبق تحقیقات انجام شده توسط کارشناسان و مشاوران روانشناس، برای گذر از دوران بحرانی افسردگی، می بایست به یکسری از دستور عمل ها توجه کنید.

به افکار منفی توجه نکرده و سعی کنید مثبت بیاندیدشد. خود را با فعالیت هایی درگیر کنید که شادی و نشاط را برای شما به ارمغان می آوزد. از خودتان انتظار زیادی نداشته باشید و تند نروید تا بتوانید از این بحران عبور کرده و دوباره زندگی شاد خود را به دست بیاورید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:سامانه پرسش و پاسخ مشاور

2 پاسخ
  1. smn
    smn گفته:

    سلام.۲۷ ساله هستم.حدود دو سال هست که توی یک رابطه احساسی با کسی هستم.همدیگر رو خیلی دوست داریم اما خالی از مشکل هم نیستیم.احساس پوچ بودن میکنم به هیچ دردی نمیخودم خیلی خیلی زود رنج شدم عصبی شدم افسرده هستم حوصله هیچ چیز رو ندارم.از همه بدتر زبون تلخی دارم خیلی گیر میدم غز میزنم و تیکه میدازم خودم از این وضعیت به ستوره اومدم چه برسه به اون.خواهش میکنم کمکم کنید چون گاهی وقتا فکر خودکشی مجدد به سر میزنه.

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام
      شما با طرف مقابلتون وارد رابطه احساسی شدید.اینکه علاقه ای که دارید خالی از اشکال نیست باید دید دقیقا چه مشکلی وجود دارد و هدف و انتهای این رابطه چیست ؟خب وقتی رابطه ای و احساسی بی هدف خرج شود نتایج روحی ازاردهنده ای را به وجود می اورد .برای مساله افسردگی و شرایط روحی بهتره مراجعه حضوری داشته باشید .اگر واقعا این فکر خودکشی زیاد مرور می شود سریع تر باید به متخصص مراجعه کنید چون ممکنه این افکار مزاحم منجر به عمل شود باید شرایط شما بررسی شود که چه عواملی دقیقا ایجاد کننده این شرایط بودند .و چرا در روابط نتوانستید رفتارتون رو مدیریت کنید .و این غر زدن ها به قول خودتون و لحن تند اثر چیست قطعا راهکار برای رفع این شرایط به شما داده خواهد شد .موفق باشید

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *