تخلیه فشار های عصبی کاری

یکی از پیش نیاز های جدایی، طلاق عاطفی است

جعفر بای گفته است که یکی از عواملی که باعث طلاق رسمی میشود طلاق احساسی و عاطفی است ، یادآور شد: ما باید با عوامل شکل‌گیری این نوع طلاق در جامعه مبارزه کنیم و نگذاریم سایه سنگین این فاجعه بر خانواده‌ها تحمیل شود.

 بای با اشاره به راهکارهای پیشگیری از طلاق عاطفی اظهار کرد: نهادهای فرهنگی باید بر فعالیت‌های خود در زمینه مشکلات خانوادگی بیفزایند و دستگاه‌های آموزشی نیز در این زمینه راهکارهای مناسبی را در پیش بگیرند و همچنین خانواده‌ها نیز می‌بایستی تلاش مضاعفی را در راستای تربیت فرزندان خود داشته باشد و دولت نیز حمایت‌های همه‌جانبه  از نهاد مقدس خانواده کند.

وی با بیان اینکه مناسبات اقتصادی باید سامان‌دهی شودافزود: باید مسئله اشتغال و تولید ثروت در جامعه مورد توجه قرار گیرد زیرا ریشه بسیاری از مشکلات همین عوامل در جامعه هستد.

 بای ،بیکاری را یکی از آفت‌های بزرگ و مهم افزایش مشکلات در جامعه عنوان کرد و افزود: این امر موجب عدم تأمین درخواست‌های خانواده می‌شود. ما باید مطالبات و انتظارات خانواده‌ها را تنظیم کنیم، این امر زمانی تحقق می‌یابد که خانواده‌ها جایگاه خود را بدانند و اعضا نیز نسبت به وظایف، حقوق و اختیارات خود آگاهی داشته و آن را به نحو احسن انجام دهند.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

 

منبع:سامانه پرسش و پاسخ مشاور

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *