آمار به دست آمده از طلاق در کشور

بر طبق آماری که از سازمان ثبت احوال کشور به دست آمده است،در سال ۹۱ تعداد ۱۴۳ هزار و ۷۹۰ واقعه طلاق به ثبت رسیده است که بر اساس این نرخ می توان گفت: به طور متوسط در هر ماه تعداد ۱۱ هزار و ۹۸۳ و در هر شبانه روز ۳۹۳ و در هر ساعت ۱۶ واقعه طلاق به ثبت رسیده است.

بنابراین گزارش، استان های خراسان رضوی، قم و البرز به ترتیب با ۲٫۵ ، ۲٫۵ و ۲٫۴ در هزار بیشترین و استان های سیستان و بلوچستان، یزد و ایلام به ترتیب با ۰٫۵ ، ۱٫۱ و ۱٫۱ در هزار کمترین نرخ طلاق را به خود اختصاص داده اند.

– در سال ۹۱ بیشترین طلاق ثبت شده در گروه مردان در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ ساله با رقم ۳۹ هزار و ۴۱۲ واقعه بوده است
– در سال ۹۱ بیشترین طلاق ثبت شده زنان نیز در گروه سنی ۲۵ تا ۲۹ سال با رقم ۳۵ هزار و ۸۴۲ واقعه بوده است.
– بیشترین ترکیب طلاق ثبت شده در سال ۹۱ مربوط به ترکیب سنی مردان ۲۵ تا ۲۹ ساله با زنان ۲۰ تا ۲۴ ساله بوده است که تعداد ۱۶ هزار و ۳۵۷ واقعه بوده است.

ولادت
در سال ۹۱ تعداد یک میلیون و ۴۲۲ هزار و ۶۸۹ واقعه ولادت به ثبت رسیده است که بر اساس این نرخ می توان گفت: به طور متوسط در هر ماه تعداد ۱۱۸ هزار و ۴۷۴ واقعه در هر شبانه روز ۳ هزار و ۸۸۴ واقعه و در هر ساعت نیز ۱۶۲ واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

گفتنی است که در سال ۹۱ نرخ ولادت پسرها ۷۲۹ هزار و ۳۳۴ واقعه و نرخ ولادت دختر ها ۶۹۲ هزار و ۳۵۵  واقعه بوده است.

بنابراین گزارش، استان های سیستان و بلوچستان خراسان جنوبی و کهگیلویه وبویر احمد به ترتیب با ۳۴٫۳ و ۲۴٫۵ و۲۳٫۷ در هزار بیشترین و استان های گیلان، مازندران و تهران به ترتیب با ۱۲٫۹، ۱۴٫۲ و ۱۴٫۵ در هزار کمترین ولادت را به خود اختصاص داده اند.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع:مرکزمشاوره ستاره ایرانیان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *