برخورد والدین با یکدیگر تاثیر به سزایی در تعلیم و تربیت فرزندان دارد

به گفته امام جماعت سیرم در پی ضرورت رفتار نیک همسران و مهر و محبت آنها به هم و وظایف متقابل وی اظهار داشت: خوش اخلاقی و مودت زن و شوهر در نظام خانواده سبب آرامش خانواده و افزایش امنیت اجتماعی می‌شود.

وی با اشاره به نقش موثر زن در خانواده افزود: نقش زن در خانواده بسیار پر رنگ‌تر و موثرتر است چراکه قسمت عمده مسئولیت فرزند نیز بر عهده زن است.

امام جمعه سمیرم با بیان این‌که زن در مقابل شوهر باید متواضع، مهربان، صمیمی و دلسوز باشد، تصریح کرد: رفتاری که همسران در خانه با یکدیگر دارند تاثیر به سزایی در روحیات فرزندان دارد و این رفتار می‌تواند الگوی مناسبی برای آنان باشد.

موسوی ادامه داد: حضور در مراسم ترحیم همان‌طور که می‌تواند موجب تسلای بازماندگان شود اگر از حد تعادل بگذرد موجب به زحمت افتادن آنان می‌شود.

وی با توجه به شروع مدارس و گرامی شمردن این هفته گفت:نقش آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت در جامعه بسیار تاثیرگذار است و آموزش و پرورش موجب بالندگی و رشد و توسعه جامعه است.

امام جمعه سمیرم با بیان این‌که عزت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران مرهون ایثارگری و جان‌فشانی شهیدان، جانبازان و ایثارگران است، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای تبیین ارزش‌های انقلاب به نسل جوان است که در این مسیر نقش آموزش و پرورش بسیار مهم است.

سایت مشاوره قبل ازدواج به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد

منبع:مشاورکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *