تبعات ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی

تبعات ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی و برگزاری همایشی در این زمینه در قزوین

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از برگزاری همایشی با این عنوان خبر داده و افزود  اداره کل امور بانوان و خانواده در نظر دارد با همکاری اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی همایشی را به منظور پیشگیری از تبعات ازدواج زنان ایرانی با اتباع خارجی در قزوین برگزار کند.

وی افزود: این همایش در روز سه‌شنبه دوم مهر ماه از ساعت ۹ تا ۱۱ در محل سالن جلسات باقرالعلوم مدیریت بحران استانداری قزوین برگزار می‌شود.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین از شرکت مشاوران در امور بانوان و همچنین روانشناسان ازدواج و اعضای مشغول به کار در فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها به همراه ۱۰ نفر از بانوان مبلغ در هر شهرستان در همایش یادشده خبر داد.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

در این رابطه بخوانید :

مشاوره ازدواج با اتباع خارجی

منبع:تریبون آزاد

2 پاسخ
  1. atena
    atena گفته:

    سلام و خسته نباشید.بنده ۶ ماهی هست که با آقایی آشنا شدم که ایشون با اینکه خودشون ایران به دنیا آمدن ولی چون پدرشون افغانی بودن و در جوانی به مشهد اومدن و شناسنامه اونجا رو دارن.از نظر اخلاقی با هم سازگاریم و از نظر سطح مالی هم خداروشکر هم سطح هستیم مادرم از رابطمون خبر دارن ولی موضوع تبعیت ایشون را نمیدونن.من چطوری موضوع رو با ایشون در میون بزارم؟

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام درسته که توافقاتی صورت گرفته و مادر شما هم مطلع هستند ولی جریان تبعیت مساله کوچکی نیست که نتوانیم راحت مطرح کنیم و نگران نباشیم .به هر حال سرنوشت و یک عمر رندگی شما در میان است بهتره اگر خانواده مطلع هستند و شما هم ار تصمیمتون مطمئن هستید و شناخت خوبی صورت گرفته است .له صورت رسمی خواستگاری صورت پذیرد و انجا در غالبی محترمانه این به عنوان دغدغه خانواده شما مطرح شود .بعضی مسائل قابل گذشت و انعطاف نیست که بگذاریم در مراحل اخر مطرح کنیم و بهتر است همان ابتدا تکلیف دو طرف مشخص باشد .امیدوارم موفق باشید و خوشبخت شوید .

      پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *