تحت پوشش قرار گرفتن 1800 خانوار در طارم

تحت پوشش قرار گرفتن ۱۸۰۰ خانوار در طارم

به گفته رئیس کمیته امداد اکنون خدود ۱۸۰۰ خانوار تحت پوشش این کمیته در شهرستان طارم هستند.

عمران صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی یک نهاد است که با تدبیر امام راحل (ره) و به منظور حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در روزهای آغازین پیروزی انقلاب تاسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد امام خمینی تامین عدالت اجتماعی و محرومیت‌زدایی بوده است، اضافه کرد: پس از آغاز به فعالیت این نهاد با اقدامات انجام شده توسط امدادگران و کمک‌هایی که خیرین انجام داده‌‌اند، اقدامات مطلوب و قابل توجهی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه انجام شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان طارم با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، کارافتادگان و خانواده بالای ۶۰ سال روستایی هستند، تصریح کرد: در حال حاضر یک‌هزار و ۸۵۴ خانواده زیر‌پوشش کمیته امداد طارم هستند.

وی خاطر نشان کرد: طی پنج ماهه نخست امسال ۴ میلیارد و ۱۷۸ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به مددجویان طارمی مستمری پرداخت شده است.

صفری در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات کمیته امداد طارم در حمایت از مددجویان این نهاد افزود: خدمات بهداشتی و بیمه خدمات درمانی، خودکفایی و اشتغالزایی، خدمات مسکن و ساختمان، خدمات فرهنگی و آموزش، خدمات جهیزیه و هزینه ازدواج و حمایت از آسیب‎دیدگان از جمله خدماتی است که در طول سال به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع: کودک و نوجوان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *