افسردگی و تاثیری که بر روی میل جنسی دارد

تربیت نادرست فرزندان عامل ناپاکی جامعه

با توجه به تحقیقات انجام شده تربیت فرزندان صالح در جامعه کم شده است

حجت الاسلام علی باقری، معاون پژوهش حوزه علمیه‌ خان استان یزد، در گفت‌وگو یی اظهارداشت: احترام و احسان به پدر و مادر، تشکر از زحمات آن‌ها، مهربانی، تواضع نسبت به پدر ومادر از حقوقی به شمار می‌آیند که رعایت آن‌ها بر فرزندان ضروری است.

وی در ادامه با بیان این که اگر در تربیت فرزندان کوتاهی و سستی انجام بگیرد والدین مسئول بوده و باید در این دنیا و آخرت پاسخگو باشند، ابراز داشت: پیامبر اسلام(ص) فرموده‌اند«انتخاب نام نیکو، تعلیم قرآن و تربیت صحیح فرزندان بر پدر و مادر لازم است».

‌معاون پژوهش حوزه علمیه‌ خان استان یزد تصریح کرد: یک دسته از کسانی که بدون حساب وارد جهنم می‌شوند، پدر و مادری هستند که حقوق فرزندان خود را رعایت نمی کنند.

وی بیان داشت: تربیت نادرست فرزندان سبب از بین رفتن سلامت و آلودگی جامعه می‌شود؛ چراکه خانواده جامعه ای کوچک است.

حجت الاسلام باقری درباره سخن کسانی که مدعی این گفته مبنی بر «دربیرون خانه باحجاب و درون خانه بی حجاب باشید» دارند، تصریح کرد: این سخن اسلام نیست، اسلام برای درون خانواده در حضور فرزندان هم محدودیت‌ها‌یی جهت حجاب قرار داده است؛ زیرا عدم رعایت عفاف و حجاب می تواند زمینه های بسیاری را برای گناه فرزندان درست کند

وی در پایان گفت: متأسفانه تربیت فرزند صالح در جامعه کم رنگ شده است؛ چراکه اثرات بی توجهی به تربیت فرزندان صالح در جامعه قابل مشاهده است.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع:مشاوره-خانواده.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *