برای ظاهر خود وقت بگزاریم

حفظ روحیه و شادابی خود کلید رویارویی با مشکلات است

زندگی یک دوران گذر است از آنچه که به وجود آمده ایم به آنچه که در انتظارمان است. مهم نیست که اعتقادتان چه باشد که البته قطعاً همه ما در یک چیز و آن هم وجود خدا ایمان داریم اما برای گذر از این زندگی با تمامی مشکلات و سختی های موجود در بین راه آن نیاز به یک همدم و یک همپا داریم تا بتوانیم در برابر این همه مشکلات پیش رو کم نیاورده و ادامه دهیم. ازدواج یکی از مهمترین روش های ایجاد انگیزه برای زندگی و همچنین تکیه کردن به کسی برای ادامه زندگی است. اما در همین زندگی مشترک هم بسیاری از مشکلات خاص نمایان خواهند شد که میزان تجربه و نحوه مدیریت افراد را خواهد سنجید. بعضی از مواجهه با مشکلات پیش رو پیروز و سربلند بیرون خواهند آمد و بعضی نیز شکست خواهند خورد اما اینکه چگونه بر این مشکلات غلبه کنیم از اهمیت خاصی برخوردار خواهد بود.

تمامی مشاوران و کارشناسان به این نکته اشاره می کنند که خنده درمان همه بیماری ها و مشکلات روحی و روانی است اما اینبار می خواهیم بگوییم خنده و شادی در شکلی معقول و به دور از لوده بازی می تواند حلال تمامی مشکلات شما باشد! هر مشکلی که داشته باشید هرچه که بر سر راه زندگی شما قرار بگیرد شما می توانید پس از ایمان به خدا و سپس حفظ روحیه خود و شادابی در زندگی برآن غلبه کرده و آن مشکل را پشت سر بگذارید! شاید در ابتدا غیر قابل باور باشد اما همین خود شما فکر کنید که چند بار شده است که مشکلی برای شما پیش آمده و سپس با اعصاب خوردی و ناراحتی شما مشکلات بعدی هم یکی پس ار دیگری نمایان شده است؟!  و یا چندبار شده است که در غبال مشکلی با حفظ روحیه و ایمان به خدا عمل کرده اید و آن کار به آسانی انجام شده است؟!

بله چس بیاییم در مواجهه با مشکلات زندگی شادابی زندگی خود را حفظ کرده به خدا تکیه کرده و شروع به مبارزه با آن کنیم بی آنکه ذره ای از روحیه خود را ببازیم!

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:فارس پاتوق

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *