دانستنیهایی در رابطه با پیری زودرس

بسیاری گمان میکنند که می توانند با کرم های ضد آفتاب و کشیدن پوست صورتشان خود را از پیر شدن دور کرده و هیچگاه پیر نشوند! اما آنان غافل از این نکته هستند که این روش تنها حفظ ظاهر کرده و عوامل بسیاری در پیری زودرس نقش دارند. یکی از مهمترین عوامل پیری زودرس که اکثر مردم در ایران به آن دچار هستند، استرس می باشد. زندگی همراه با استرس بیش از هر چیزی می تواند شما را به پیر شدن نزدیک نماید. تحرک بدنی کم و خوردن غذاهای چرب از دیگر عوامل بروز پیری زودرس هستند. افرادی که اضافه وزن داشته و چاق هستند و تحرک کافی را ندارند بیش از همه در معرض پیری زودرس قرار دارند.

line-separator

سیگار کشیدن، تنفس هوای آلوده، اعتیاد و بیش از حد در معرض نور آفتاب بودن از عوامل مهم پیری می باشد. کسانی که چه به صورت طبیعی و چه به کمک دستگاه در حال تغییر رنگ پوست خود هستند پس از مدتی متوجه چین و چروک های بیش از حد پوست خود می شوند. کم خوابی نیز یکی از مهمترین عوامل پیری می باشد. کسانی که در شبانه روز کم می خوابند انرژی لازم جهت بازپروری بدن خود را نداشته و به همین دلیل زودتر از دیگران پیر میشوند.

line-separator

همانطور که می بینید جراحی زیبایی تنها روشی برای پوشاندن پیری می باشد بنابراین می توان با رعایت نکات بالا همواره جوان مانده و از زندگی لذت کافی را برد.

سایت مشاوره قبل ازدواج به شما در رابطه با این موضوع کمک خواهد کرد

 

منبع:مرکزمشاوره.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *