زنان و اهمیت بالای آنان در خانواده

دختران آرامش بخش و مایه تعالی جامعه

دختران ایران زمین سرمایه های کشور عزیزمان بوده و مایه ایجاد ارامش در جامعه و به وجود آمدن عفاف و پاکی در ان هستند آنان می توانند با حضور پر رنگ خود در جامعه بخش اعظمی از مشکلات جامعه را حل کرده و به پیشرفت و تعالی ایران کمک کنند.

دختر، نهال مستعدی است که سرسبزی اقلیم عشق ،عفاف و آرامش در گرو رشد و پرورش شایسته او است و دختر مسلمان همچون صدفی گرانبها با پاسداری از گوهر بی همتای درونیش نه تنها ضامن عفاف و امنیت جامعه است بلکه بستری محیا می‌سازد که مبدأ عروج مردان خداست. از این رو دختران مسلمان ایرانی که با تأسی به حضرت فاطمه معصومه‌(س) تکیه بردرخت علم و معرفت الهی می‌زنند، سرمایه‌های ارزشمند این سرزمین هستند؛ سرمایه‌هایی ضامن عفاف، آرامش و تعالی جامعه.

چه نیکوست که میلاد باسعادت حضرت فاطمه معصومه(س) را روز دختر نام نهاده‌اند.او که از نظر مقام علمی و معنوی سرآمد بانوان عصر خود بود و در تقوا و پارسایی پیشتاز و همین مقام بالای اوست که زیارت مرقد مطهرش شایستگی بهشت را فراهم می آورد.

میلاد با سعادت این بانوی متقی و پرهیزگار فرصتی است مغتنم؛ برای دختران سرزمین‌مان که با توسل به این بانوی دانشمند، زندگی خود را در مسیر بندگی خدا هر چه بیشتر آرمانی کنند، درکسب علم و معرفت پیشتاز بوده و حدی برای آن قائل نباشند و بستر عفاف و آرامش را درجهت تعالی جامعه فراهم کنند.

شورای فرهنگی اجتماعی زنان و خانواده ضمن تبریک سالروز میلاد کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر را گرامی داشته و این روز فرخنده را به دختران فهیم و آینده ساز ایران اسلامی تبریک می‌گوید.

مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع را در سایت مشاوره قبل ازدواج ببینید

 

منبع:مشاورکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *