اشتهای خود را با ورزش کم کنیم

سرمایه گذاری در بخش سلامت زیربنای توسعه آن

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سرمایه گذاری در بخش سلامت هزینه نبوده بلکه عین سرمایه گذاری است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن تامینی ظهر پنجشنبه در جمع مدیران استان افزود: توسعه در اقتصاد و پیشرفت کشور باید توسط مردمی سالم صورت بگیرد بنابراین برنامه ریزی برای سلامت مردم سرمایه گذاری است

وی تصریح کرد: به یقین داشتن جامعه ای سالم، با نشاط و توانمند در ارتباط مستقیم با سلامت و بقای مادران و کودکان است.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: جامعه ای می تواند به پیشرفت، بالندگی و توسعه پایدار و همه جانبه امیدوار باشد که از مادرانی سالم و با نشاط برای پرورش و تربیت فرزندان خلاق، توانمند و مولد به عنوان عوامل اصلی کار و تلاش برخوردار باشد.

وی اظهار داشت: سلامتی به معنای داشتن جسمی سالم و روحی آرامش و ذهنی آرام در اجتماعی سالم می باشد که از اساسی ترین نیازهای انسان می باشد که در توسعه اقتصادی کشورها نقش تعیین کننده و سرنوشت سازی ایفا می کند.

تامینی عنوان کرد: بدون شک سلامت زیربنای توسعه است و انسان سالم رکن اساسی دستیابی به توسعه پایدار است از اینرو مسئولان باید نسبت به بهبود وضعیت بهداشتی اهتمام ویژه داشته باشند.

وی گفت:  توسعه پایدار اجتماعی زمانی محقق می شود که مشارکت عمومی و همیاری تک تک افراد جامعه را شامل شود.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: سلامت نیز به عنوان شاهراه توسعه پایدار فرآیندی همگانی و عمومی است بدین معنی که اگر همگان در سلامت صاحب نقش و وظیفه نبوده و احساس مسئولیتی نداشته باشند، سلامت جامعه به واقعیت نخواهد پیوست.

وی افزود: انسان سالم محور و اساس توسعه پایدار به شمار می آید و توجه به سلامت در همه ابعاد همچون سلامت جسمی، روانی، اجتماعی و معنوی از رسالت های مهم متولیان اجتماعی است.

تامینی یادآور شد: تامین و توسعه سلامت انسان زمانی عملی و قابل وصول خواهد بود که فرد فرد اعضا جامعه تمامی سازمان ها و نهادهای اجتماعی درقبال این مهم احساس مسئولیت و مشارکت کنند. بنابراین سرمایه گذاری در بخش سلامت کشور سرمایه گذاری برای پیشرفت آن است.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

منبع:مشاوره-ازواج.com

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *