دفاتر ازدواج اینبار در دانشگاه ها

طرحی جدید در خصوص کمک به خانواده های نوپا

 

بنا به خبر های جدید به دست آمده از خبرنگاران در گرگان گرگان مشاور استاندار و مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان از اجرای طرح کشوری «مطلع مهر» ویژه کارمندان استانداری و فرمانداری های تابعه استان خبر داد و گفت: تحکیم و تقویت خانواده های نوپا هدف این طرح ملی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهری مهدوی بعد از ظهر شنبه در بازدید از این طرح ملی گفت: طرح مطلع مهر به عنوان طرحی کاربردی در عرصه تحکیم و تقویت خانواده های نوپا بر آن است تا با ارائه آموزشها و مشاوره های لازم به همسرانی که در پنج سال اول زندگی مشترکشان به سر میبرند ، روابط درون خانواده ها را بهبود بخشیده و عامل عدم تفاهم زوجین را تا حد امکان کاهش دهد.

وی خاطر نشان کرد : پژوهشهای انجام شده در حوزه خانواده در سال های اخیر حکایت از رشد آسیب های خانواده به ویژه طلاق های زود هنگام دارد که از عوامل مهم آن می توان به نداشتن آگاهی و مهارت های زندگی میان زوج های جوان  اشاره کرد .

 امیدواریم تا با یاد گیری و افزایش اطلاعات دختران و پسران جوان و با استعانت از خداوند متعال به  اهداف این طرح نائل آییم و شاهد کاهش شاخص طلاق در استان باشیم.

 در این دوره به کارمندان استانداری و شهرستانهای تابعه استان به همراه همسرانشان که در پنج سال اول زندگی به سر می برند در درقالب گروه های مختلف ، با به بکار گیری اساتید مجرب ، آموزش های پزشکی ، روانشناسی و احکام ارائه می شود.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

 

منبع:مشاورانه

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *