نشانه خیانت زنان

علامت خیانت در زنان

ناراحت کننده ولی حقیقت. در روابط زناشویی چیزی بنام یک “رابطه تکمیل” نیست و با عرض تاسف با این که شما فکر می کنید همسرتان بسیار به شما علاقمند است امکان خیانت او وجود.
به یاد داشته باشید:

نشانه خیانت زنان
زنان بسیار نکته بین و ظریف هستند و درصورت خیانت مانند یک گناهکار حرفه ای نشانه ای از خودشان جای نمی گذارند بنابراین شما باید خیلی مواظب باشید. در زیـر ۱۰ علامت اصلی که امکان دارد ( نه به اجبار” ) علت خیـانت یـک زن باشد را مطالعه می کنید:

۱- دور شدن و جدایی از خانواده

این اصل که او دیگر تمایلی به رسیدگی امور اعضای خانواده را ندارد و علاقه اش را به برقراری ارتباط با خـانـواده و دوسـتان شما از دسـت می دهد، مـی تواند دلیـل بر پشیمانی و ندامت ناشی از خیانت باشد. او امکان دارد بخاطر خیـانـتش احسـاس گنـاه کـرده و مواجه شدن با دوستان یا خانواده شما او را به یاد گناهانش بیندازد.به همین علت هرچقدر او در صداقت و رو راستی قوطه ورتر شود، به همان اندازه مجبور به تحمل عذاب وجدان کمتری خواهد شد.

۲- افزایش پرخاشگری و جدال

آن روزهای تفاهم و همدلی و رضایت که با هم داشتید به آخر رسیـده. جدیدا  او با هر کار شما شروع به بحث و جدل و شکایت پـرداخـتـه و از هـر مسئله ای بـرای نـزاع و تخریب شخصیت شما استفاده میکند. غر زدنها به او کمک می کند تا احساس گناه را از بین برده و یا حداقل کاهش دهد. بنابراین اگر عیب جوییهای او از شما بصورت یک عادت درآمده کمی دقت کنید ببینید چه اتفاقی در حال رخ دادن است.

۳- دوستی با شخصی جدید

یکی از علایم  شروع خیانت قرار گرفتن فردی جدید در سر مسیر اوست که ممکن است از طرف او “همکار” یا “دوست قدیمی” بیان شود. او از بیان موارد جزیی دوستی با فرد جدید خودداری کرده و سعی در مخفی کردن آنها دارد.

۴- پیشگیری از پاسخگویی به سؤالات معمولی

هـمیشه نسبت به فردی که حتی از پاسخگویی به ساده ترین و منصفانه ترین سوالات شما طفره می رود و یا سـوالات شما را از خودتان می پرسد ( این امر نشانگر پیدا کردن یک راه ذهنی برای دروغگویی است ) ضنین و مشکوک باشید. آگاه  باشید در مورد تاخیر ها به خانه و ایـنکه او با غرولند در جواب پرسش شما می گوید: ” چرا می خوای اطلاع داشته باشی کی از محل کارم خارج شدم؟”. اگر او به سوالاتی که همیشه عادت داشـت داوطـلبـانـه و با رقبـت جواب دهـد ولی حالا با حالت دفاع کردن و جبـهه گیرانه علاقه ای به جواب دادن آنها ندارد، بـدانید که او چـیزی ( یا کسی….) را از شما مخفی  می کند.

۵- ایجاد تغییرات در عادات

اگر او جای دیگری مشغول به خودش باشد ،  بطور اطمینان متـوجه تـغییراتـی در انـجام رفتارها و کارهای روزمره اش خواهید شد. دیگر میلی به سینما رفتن وجود ندارد و صحبتی از شرکت در کلاسـهای آموزشـی نمی شـود. معمولا” مـردان علاقه  دارند مـعشـوقه جدیدشان را زیاد ملاقات کنند و این امر باعث غفلت و بازماندن از انجام عادات گذشته می گردد.

۶- افزایش آرایش و آراستگی

هـمانطور که خود شما در ابتدای رابطه تان سعی در نشان دادن محاسن خود به یکدیگر داشتید، حالا او نـیز به صورت ناگهانی اصرار در آرایستگی بیشتر و تغییر تیپ ظاهر و دگرگون کردن ظاهر خود برای شخص دیگر دارد.

۷- افزایش استقلال و خودکامگی

یک نشانه مهم منحرف شدن این است که او از نـهاد دو نـفره خـانواده جدا شده و به سمت خودمختاری و تک نفری پیش می رود. او دیگر نمی گوید “ما” می گویـد “من” همینطور کار خودش را انجام می دهد و تمایلی به مشورت در مورد اندیشه های آینده زندگی ندارد. او طوری رفتار میکند که به شما بفهماند دیگر نیازی به نگهداری شما ندارد.

۸- ایجاد تحـولات ناگهـانی، عـدم تمایـل و سربازدن در همبستر شدن همـچنین ارضا نشدن مانند گذشته، می تواند نتیجه درمیان بودن فرد دیگری باشد.

۹- افزایش سرگرمی ها

او میگوید دیگر وقت انجام فعالیت های غیر از خانه  را با شما ندارد با این وجود وقتی که “دوستش” با او تماس می گیرد همان زمان حاضر و آمـاده شده و بـیرون می رود. او خیلی زیاد برای “کار” از خانه بیرون می رود.

 

۱۰- بی تفاوتی و بی اهمیتی

چه چیزی بدتر از این اســت که همسـر شـما تقریبا در مـورد همه چیز غر بزند؟ به نظر می رسد بدتر این باشد که او دیگر اهمیت ندهد که حتی شـما یک انسان هستید. همانـطور که نشـانه شــماره ۹ ( بهانه جویی و گیـر دادن سر هر موضوع ) یک علامت خیانت به شمار می آید  بر عکس آن هم یعنی بی اهـمیتـی در انجام کارهای شما نیز دلیلی قاطع  است. دیگر برای او فرقی ندارد  که شما کجا میروید و چه کار می کنید. اگر عقیده خود را مثلا” در مورداحساس خود و یا ظاهر او ابرازکنید با جوابی سرد روبرو خواهید شد. به عبارت دیگر او همـان میزان اهمیتی که شما برای موضوعات متفاوت  قائل هستید، قائل نخواهد بود علی الخصوص که آن موضـوع مسـتقیما” در رابـطه شـما اثر گذار باشد.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

واقعیت گرا باشید:

 با این فکر که همسرتان هیچ وقت به شما خیانت نمی کند، خودتان را گول نزنید  و از طرف دیگر به سرعت” او را متهم به خیانت نکنید. اگر هـمسر شما دارای یک از نشانه های ذکر شده بـود، دلـیل بر ایـن است که امکان دارد” چیـزی در این رابطه اشتباه می باشد و به الزام” علتی بر اتهام نهایی نیست. در هر صورت  بـا خـواندن ایـن مقاله فرصتی مناسب برای شما پیش می آید تا بـتـوانید برخورد و دیدگاه عقلانی تر نسبت به مسائل داشته باشید. موضوع با اهمیت تر اینکه اجـازه نـدهید آنچه که ممکن اسـت تنها یک حس حسادت در شما باشد باعث خراب شدن افکارتان در مورد همـسرتان گردد  چرا که غلط انگاری و نتیجه گیری زود هنـگام ممکن اسـت یک رابطه را برای همیـشه از میان ببرد پس همه حقایق را قبل از روبرو شدن با او درنظر داشته باشید.

در این رابطه بخوانید :

۹ گام پس از خیانت همسر

خیانت مردان

خیانت یک نوع بیماری روانی است

http://www.newmind.mihanblog.com/More-۳۲۰.ASPX