مناطق محروم دماوند و آموزش مهارت های زندگی

قاریان کوثر تهران کارگاه های روانشناسی و کارگاه اسلام شناسی را برپا داشتند

زین پس هرهفته کارگاه های اسلام پژوهی و همینطور کارگاه روانشناسی در مجمع قاریان کوثر هر یکشنبه تشکیل میشود.

محبوبه رضایی، مدیرمسئول مجمع قاریان کوثر تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، در رابطه با برپایی این کارگاه‌های آموزشی گفت: در راستای آگاهی‌بخشی دینی به نسل جوان و نوجوان، کارگاه‌های روانشناسی و اسلام‌پژوهی هر هفته روزهای یکشنبه از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ در مجمع قاریان کوثر تهران برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: تعریف خصوصیات و ویژگی‌های مقاطع نوجوانی و جوانی، روش‌های پرورش و تربیت دینی نسل جوان و آسیب‌شناسی فرهنگ‌های مختلف از جمله مواردی است که در این کارگاه‌ها مورد بحث و بررسی و پیگیری قرار می‌گیرد.

رضایی تصریح کرد: همچنین شرکت‌کنندگان در این جلسات به تحلیل معنا و مفهوم آیات قرآن می‌پردازند و با حضور اساتید مجرب و کارشناسان فرهیخته، مفاهیم روانشناسی فردی و اجتماعی را از آیات کلام وحی استخراج می‌کنند.

وی بیان کرد: کارگاه‌های آموزش احکام و اخلاق اسلامی نیز هر هفته روزهای یکشنبه در این مرکز قرآنی دایر است و این کارگاه‌ها همراه با جلسات پرسش و پاسخ دینی و به‌صورت مخاطب‌محور برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کلاس‌های آموزش روانشناسی ویژه مربیان قرآن به‌منظور جذب هرچه بیشتر قرآن‌آموزان و ایجاد تنوع در کلاس‌های آموزشی در مجمع قاریان کوثر تهران برگزار می‌شود.

در رابطه با این موضوع می توانید در سایت ازدواج مقاله های بیشتر را مطالعه کنید

 

منبع:مرکزمشاوره ستاره ایرانیان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *