تخلیه فشار های عصبی کاری

لزوم اطلاع رسانی به خانواده ها در رابطه با افزایش آمار طلاق

آقای لاریجانی با توجه به افزایش و بالا رفتن آمار طلاق هشیاری خانوار ها را در رابطه با این موضوع امری ضروری و مهم دانست.

دکتر علی لاریجانی ظهر پنجشنبه در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان قم با اشاره به اینکه نیروهای بهزیستی نیروهای خدومی هستند، افزود: موضوع پیشگیری از آسیب‌ها اهمیت بسیاری دارد.

وی گفت: متاسفانه اینکه طلاق در قم افزایش یافته و ازدواج کاهش یافته است امری است که باید مورد توجه قرار گیرد و به مردم در این زمینه اطلاع رسانی شود و نباید به صورت محرمانه باقی بماند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: چنانچه ارزیابی این است که عدم شناخت کافی و یا آشنایی هایی که از آنها به عنوان آشنایی خیابانی یاد میشود موجب افزایش طلاق شده و ریشه همه طلاق‌ها اقتصادی نیست این امر باید در رسانه‌ها منعکس و برای مردم شرح داده شود.

وی بیان کرد: اختصاصا در امر افزایش طلاق باید خانواده‌ها را هشیار کرد و نباید این امر به صورت محرمانه باقی بماند.

لاریجانی با اشاره به لزوم آگاه سازی خانواده‌ها در خصوص مواد روانگردان افزود: ضروری است که اطلاعات و دانستنیهای مهم را در خصوص این مواد روانگردان به خانواده ها انتقال دهیم و اینکه تبلیغات غلطی در گسترش این مواد در میان بانوان در حال انجام است به خانواده‌ها ارائه شود و نباید این امر محرمانه بماند.

وی توصیه کرد: باید در ۲ سطح ملی و استانی تبلیغات لازم در خصوص ۲ آسیب مهم طلاق و مواد مخدر که اهمیت بسیاری دارد انجام گیرد تا مردم با این مشکلات آشنا شوند.

در این رابطه بخوانید :

قربانی شدن خانواده به واسطه طلاق

مقصر طلاق

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:کانون مشاوران ایران

5 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *