مشاوره ازدواج آلمان

مشاوره ازدواج آلمان

کشوری صنعتی که با توجه به موقعیت اقتصادی و جغرافیایی هرساله پذیرای بسیاری از جوانان ایرانی در دانشگاههای آلمان برای ادامه تحصیل و یا یافتن شغل مناسب میباشد.بسیاری از این جوانان پس از تثبیت شدن موقعیت کاری و اجتماعی خود تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده میگیرند ، بعضی از آنها همسر ایرانی و برخی دیگر همسر خارجی انتخاب میکنند. با توجه به تفاوت فرهنگ و آداب و رسوم و همچنین قوانین موجود در کشور آلمان نیاز به یک مشاور خوب برای ازدواج و راهنمایی فرد کاملا احساس میشود.

کانون مشاوران ایران اینبار در آلمان اقدام به راه اندازی مرکزی با نام مشاوره ازدواج آلمان نموده است. این مرکز با هدف کمک به ایرانیان عزیز مقیم آلمان در زمینه مسائل مربوط به ازدواج می باشد. مشاوره ازدواج آلمان با برپایی شعب خود که شامل مشاوره ازدواج برلین ، مشاوره ازدواج هامبورگ،مشاوره ازدواج مونیخ ، مشاوره ازدواج دوسلدورف می باشد سعی در ارائه برترین خدمات به مراجعین خود می باشد.

برای دیدن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به مرکز مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع:فارس پاتوق

72 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. حسیب الله
    حسیب الله گفته:

    سلام، من دوساله المانم و تازه جواب رد گرفتم، یه دختری خانم که اصلیت لتوانی داره به انگلیس زندگی میکنه ، حاظر باهام ازدواج کنه، من میخوام ازدواج کنم، الان نمیدونم از کدام راه باید شروع کنم، ایا ممکنه یا خیر؟

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام دوست عزیز دقیقا مساله چیست نگران ازدواج با فردی هستید که هم فرهنگ شما نیست ؟و یا مشکل دیگری وجود دارد و خواهان روش ایجاد ارتباط هستید .به هر حال ازدواج مساله مهمی است که باید دقت داشته باشید .در نهایت سوال را واضح تر مطرح گمید نا بتوانیم کمک کنیم .امیدوارم خوشبخت باشید

      پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام ممنون میشم اگه کمکم کنید من حسام ۳۲ساله از تهران نستم به دنبال ازدواح برای اقامت اروپا میباشم واقعا دوست دارم از ایران برم موقیت مالیمم بد نیست اگه می تونید لطفا کمکم کنید ثواب داره بخداچون شر ایط روحیم اینجا اصلا موب نیست

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      بهترین راه حل برای شما مشورت با یک وکیل مهاجرته … وکلایی که در حقوق بین اللملل خصوصی اطلاعات دارند …
      شاید بتونید موقعیتی برای ویزای تحصیلی در خارج پیدا کنید و زمینه مهاجرت شما فراهم بشه

      پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *