مشاوره ازدواج ارومیه

مشاوره ازدواج ارومیه

ازدواج و طلاق دو مبحثی هستندی که ارتباز تنگاتنگی با یک دیگر دارند. بسیارند کسانی که به هر دلیلی طلاق را تنها راه چاره دانسته و تصمیم خود را مبنی بر طلاق گرفته و از همسر خود جدا می شوند.آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که سرانجام این افراد چه می شود؟

اکثر این افراد بعد از بازیابی روحیه از دست رفته خود تصمیم به انتخابی درست و عاقلانه گرفته و تشکیل خانواده جدید می دهند. درست است شاید با خود فکر کنید که چطور ممکن است با یک بار ازدواج دوباره تسکیل خانواده دهند! اما مگر این افراد چه گناهی کرده اند؟!

توصیه مشاوران ازدواج ما در مشاوره ازدواج از ابتدا استفاده از تجربیات کارشناسان این مرکز برای انتخابی صحیح است تا از بروز این قبیل مشکلات جلوگیری شود اما اگر به هر دلیلی کار به طلاق کشیده شد، هیچ وقت دنیا به پایان نرسیده است. آنان نیز حق زندگی و تشکیل خانواده را دارا هستند. این افراز می توانند با مراجعه به مشاورین ما از خدمات مشاوره ای آنان برای یک انتخاب صحیح برخوردار شوند.

از این رو و اینبار با معرفی مشاوره ازدواج ارومیه برآن هستیم تا بتوانیم گامی موثر در پیشرفت فرهنگ ازدواج مجدد برداشته و کمکی به هموطنان عزیز ارومیه در زمینه ازدواج نماییم. مشاوره ازدواج ارومیه به منظور ایجاد فضایی مناسب برای مردم عزیز شهر ارومیه و ارائه خدمات مشاوره ای در مشاوره ازدواج برزگر ، مشاوره ازدواج اقبال ، مشاوره ازدواج شیخ تپه و مشاوره ازدواج قدس به هموطنان عزیز ساکن این شهر راه اندازی شده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

منبع: کودک و نوجوان

118 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام
    من هنوز ازدواج نکردم ولی همش میترسم با این اوضاعی که هست ازدواج کنم و بعد کارم به جدایی بکشه خیلی میترسم .آمار طلاق زیاد شده

    پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *