مشاوره ازدواج قم

مشاوره ازدواج قم

ازدواج عملی مقدس است و در ادیان مختلف به آن بسیار توصیه شده است. داشتن همسر خوب و فرزندان صالح یکی از نعمت های بزرگ خداست. انتخاب همسری شایسته و پاکدامن در سایه احادیث و تعالیم دینی نیز برای شروع یک زندگی خوب و آرام لازم و ضروری است اما چگونه مطمئن شویم که معیارها و ایده آل های ما برای انتخاب همسر درست است؟ اصلا چه کسی ویژگیهای یک مورد مناسب را دارد؟

بد نیست برای ازدواج و انتخاب همسر حتما به یک مشاور که در زمینه مشاوره ازدواج تجربیات و داتش بسیار دارد مراجعه کرده و با او بحث و مشورت کرده تا زندگی بهتر و شیرین تری را برای خود رقم بزنیم.

از این رو و با قصد کمک برای انتخاب بهتر و همچنین به منظور ارتقاء سطح علمی جامعه در زمینه های ازدواج و کمک به فرهنگ کشور اقدام به راه اندازی مشاورهازدواج قم کرده ایم. مشاوران و روانشناسان ما در نمایندگی های مشاوره ازدواجقم در همه مناطق از جمله مشاوره ازدواج امام خمینی ، مشاوره ازدواج امین ، مشاوره ازدواج ارم ، مشاوره ازدواج جمهوری ، مشاوره ازدواج انقلاب ودیگر نمایندگی ها پذیرای مردم عزیز خواهند بود.

میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج مراجعه کنید

منبع:e-teb.com

152 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تر
  1. هادی
    هادی گفته:

    باعرض سلام و خسته نباشید
    من ۱۹سالمه و به به دختری علاقه مندشدم .
    دنبال کارمناسبم واگرپیداکنم به نظر شماتواین ازدواج موفق هستم؟
    به نظرخودم ازلحاظ عقلی اونقدی عقلم میکشه که بتونم ازپسش بربیام

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام دوست عزیز شما هر چند منطقی و نعقول در این سن پیش بروید ولی ۱۹ ساله هستید گاهی برای مردان پختگی عقلی از سنی به بعد ایجاد می شود و اینکه وقتی کار ندارید شرایط سختی خواهد بود ازدواج فقط بله گرفتن از فرد نورد علاقه نیست و تازه مسئولیت ها ایجاد می شود و گاهی انقدر شرایط سخت می شود که خود افراد از تصمیم اولیه پشیمان می شوند .هر چند شاید شما علاقه مند باشید و نگران از دست دادن ولی بهتر است سایر جوانب و شرایط را هم در نظر بگیرید چون میاله مهمی است ازدواج و شاید شما در این سن توجهی به الزامات نداشته باشید ولی اگر به ازدواج اصرار داربد می توانید از مشاوره پیش از ازدواج هم بهره ببرید .امیدوارم خوشبخت باشید

      پاسخ
      • هادی
        هادی گفته:

        بله ممنون.ولی من بدون شغل و درامدمناسب جلونمیرم نمیخوام حماقت کنم .تشکر از راهنماییتون.

« دیدگاه های قدیمی تر

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *