مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران: معرفی بهترین مراکز ایران

بهترین مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران کجاست؟ ازدواج یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی هر فرد است. این تصمیم می تواند تأثیر زیادی بر سلامت جسمی، روحی و روانی فرد داشته باشد. مشاوره ازدواج می تواند به زوجین کمک کند تا تصمیم درستی در مورد ازدواج بگیرند و رابطه خود را بهبود بخشند.

مقدمه

منطقه ۱۰ تهران یکی از مناطق پرجمعیت و توسعه یافته تهران است که جمعیت آن در حدود ۸۰۰ هزار نفر است. این منطقه دارای مراکز مشاوره متعددی است که خدمات مشاوره ازدواج را ارائه می دهند.

در این مقاله به معرفی برخی از بهترین مراکز مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران و مزایای مشاوره ازدواج می پردازیم.

مزایای مشاوره ازدواج

مشاوره ازدواج می تواند مزایای زیادی برای زوجین داشته باشد، از جمله:

مشاوره ازدواج می تواند به زوجین کمک کند تا:

  • خودشان را بهتر بشناسند
  • شرکای بالقوه خود را بهتر ارزیابی کنند
  • به توافق در مورد مسائل مهم زندگی مشترک برسد
  • مهارت های ارتباطی خود را بهبود ببخشند

مشاوره ازدواج می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای زوجینی باشد که می خواهند رابطه خود را بهبود بخشند. اگر شما قصد ازدواج دارید یا در رابطه خود با مشکلاتی روبرو هستید، مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید و رابطه خود را بهبود بخشید.

معرفی مراکز مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران

در منطقه ۱۰ تهران مراکز مشاوره متعددی وجود دارد که خدمات مشاوره ازدواج را ارائه می دهند. در ادامه به معرفی برخی از بهترین این مراکز می پردازیم:

  • مرکز مشاوره خانواده و ازدواج ستاره ایرانیان

مرکز مشاوره خانواده و ازدواج مهرآیین یکی از بهترین مراکز مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران است. این مرکز توسط دکتر دادخواه و دکتر کمال آزمندیان اداره می شود. دکتری تخصصی روانشناسی و دکترای اعصاب و روان هستند و بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در زمینه مشاوره ازدواج و خانواده دارند.

مرکز مشاوره خانواده و ازدواج ستاره ایرانیان خدمات مشاوره ازدواج را به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهد. هزینه مشاوره ازدواج در این مرکز بسته به نوع خدمات و مدت زمان مشاوره متفاوت است.

  • مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده ندای مهر

مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده ندای مهر یکی دیگر از مراکز مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران است. این مرکز توسط دکتر ناهید سادات حسینی اداره می شود.

مرکز مشاوره روانشناسی و خانواده ندای مهر خدمات مشاوره ازدواج را به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهد. هزینه مشاوره ازدواج در این مرکز بسته به نوع خدمات و مدت زمان مشاوره متفاوت است.

  • مرکز مشاوره خانواده و ازدواج مهرآیین

مرکز مشاوره خانواده و ازدواج مهرآیین یکی دیگر از مراکز مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران است.

مرکز مشاوره خانواده و ازدواج مهرآیین خدمات مشاوره ازدواج را به صورت حضوری و تلفنی ارائه می دهد. هزینه مشاوره ازدواج در این مرکز بسته به نوع خدمات و مدت زمان مشاوره متفاوت است.

نتیجه گیری

مشاوره ازدواج می تواند یک سرمایه گذاری ارزشمند برای زوجینی باشد که می خواهند رابطه خود را بهبود بخشند. اگر شما قصد ازدواج دارید یا در رابطه خود با مشکلاتی روبرو هستید، مشاوره ازدواج می تواند به شما کمک کند تا یک تصمیم آگاهانه بگیرید و رابطه خود را بهبود بخشید.

امروزه معیار ها و ملاک های متفاوتی برای انتخاب همسر وجود دارد که هرکدام. بسته به شخصیت افراد درجه بندی و اولویت بندی می شوند. یکی از این معیار ها تیپ ظاهری و قیافه فرد مقابلمان است. درست است که ای معیار باید لحاظ شده و در نظر گرفته شود اما بسیارند کسانی که این مشخصه را به عنوان اصلی ترین ملاک قرار داده و از بقیه موارد مهم چشم پوشی میکنند.

ظاهر هرکس هرگونه که باشد پس از مدتی عادی شده و آن موقع است که ویژگی های باطنی فرد خود را بیش از پیش نشان می دهد.پس این نکته  بدیهیست که مشخصه های باطنی و اخلاقی افراد از اهمیت بیشتری برخوردار است.

اما چگونه با این ویژگی ها و درجه بندی اهمیت آنها آشنا شویم؟(منبع بارد)! مشاورین ما اینجا هستند تا شما را راهنمایی کنند. کارشناسان مسائل ازدواج و طلاق مرکز مشاوره ازدواج بر پایه تجربیاتی که طی سالیان متعدد به دست آورده اند با گرد هم آمدن در مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران می کوشند تا زمینه های بهترین انتخاب را برای شما فراهم سازند. این مرکز با راه اندازی مشاوره ازدواج منطقه ۱۰ تهران با به خدمت گرفتن برترین و مجرب ترین مشاوران به طور دقیق تر به صورت مشاوره ازدواج سلسبیل ، مشاوره ازدواج بریانک ، مشاوره ازدواج هاشمی ، مشاوره ازدواج شادمان و مشاوره ازدواج آزادی منتظر شما ساکنین این منطقه می باشد.

مرکز مشاوره

برای خواندن مقاله های بیشتر در رابطه با این موضوع به سایت ازدواج مراجعه کنید

منبع: کانون مشاوران ایران

5 پاسخ
  1. میکا
    میکا گفته:

    سلام،خسته نباشید ۳سالی هست ازدواج کردم میخواستم ازتون بپرسم چ جوری میشه اخلاق و رفتار و دید خودم رو عوض کنم
    اگه نیاز ب کلاس هست میشه بگید کجا

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      با سلام
      بستگی داره که علت این عوض شدن رفتار چه باشد .اگر بازخوردهای دیگران باعث چنین تصمیمی شده باید کمی دقت داشته باشید گاهی واقعا حق با دیگران است و باید خودمان را تغییر دهیم و گاهی انقدر اعتماد به نفس پایینی داریم که فکر می کنیم .هرچه دیگران می گویند درست است و باید خودمان را تغییر دهیم .در کل برای تغییرات مثبت و افزایش رضایت زناشویی می توانید مراجعه حضوری داشته باشید و تکنیک هایی را بیاموزید و از کارگاه های اموزشی هم در هر مورد که مایل بودید استفاده کنید .امیدوارم در زندگی موفق و خوشبخت باشید .

      پاسخ
  2. مونا
    مونا گفته:

    سلام :(
    متاسفانه طی مشورتی که داشتم تصمیم به طلاق گرفتم من دو فرزند کوچیک دارم و برای گزران زندگی به مهریه ام نیاز دارم. مشاوران شما می تونن من رو تو این زمینه کمک کنند؟

    پاسخ
    • مشاور
      مشاور گفته:

      دوست عزیز به هر حال با تمام شرایط باز هم میتونید برای احیای دوباره زندگی خودتون تلاش کنید
      به همین خاطر قبل از هر اقدامی به این مسایل توجه کنید

      اگر برای جدایی از همسرتان، تشکیل پرونده داده اید، باید مواظب باشید که طوری برخورد کنید که وضعیت آشفته خود را از آنچه که هست بدتر نکنید. شاید فرصتی پیش بیاید که خود شما بتوانید از تقاضای طلاق صرف نظر کنید. در این میان، چیزهایی که ممکن است در نظر شما بی اهمیت جلوه کند، ارزش زیادی پیدا می کند و حتی ممکن است در زندگی مشترک شما سرنوشت ساز واقع شود.به عنوان مثال:

      – ممکن است شما که قصد جدایی از همسرتان را دارید ، برای این که همسر خود را مقصر نشان دهید و دلسوزی و حمایت دوستان و فامیل را به خود جلب کنید، در مورد همسر خود نزد آنان بدگویی کنید. ممکن است در این میان عده ای فرصت طلب و دشمنِ دوست نما بخواهند از این فرصت استفاده کنند و بدی های همسر شما را از آنچه که هست بزرگتر جلوه دهند که این باعث می شود شما بیشتراز همسر خود بیزار شوید و فرار کنید.

      اگر احساس کردید که همسرتان پشیمان شده او را مجبور نکنید که در مقابل آشنایان و دوستان اعتراف کند که اشتباه کرده چون ممکن است از فکر زندگی مجدد با شما منصرف شود و از روی لجبازی برای طلاق پافشاری کند.

      – ممکن است شما به خاطر وضعیت ناراحت کننده ای که به خاطر درخواست طلاق برای تان ایجاد شده ، خیلی پریشان و ناراحت شوید. این وضعیت ممکن است شما را نسبت به کارهای ضروری و شخصی روزمره بی تفاوت و بی علاقه کند. مثلاً ممکن است میل به غذا خوردن را از دست بدهید و آنقدر گرسنگی را تحمل کنید که دچار ضعف شوید و چون عقل سالم در بدن سالم است وقتی ضعف و گرسنگی غلبه کرد، دیگر فکرتان درست کار نمی کند و در نتیجه نمی توانید برای جدایی خود از همسرتان ، تصمیم درست و خردمندانه ای بگیرند.

      – بعضی از زوجین – شاید شما هم جزو این دسته باشید – برای رهایی از استرس و ناراحتی به خاطر طلاق ، بدون تجویز پزشک از داروهای خواب آور و مسکن استفاده می کنند که این داروها مسلماً اثر سوء ، بر جسم و اعصاب آنها خواهند داشت.

      – حتی ممکن است برخی از شما به جای صحبت با افراد متخصص و آگاه و دلسوز در مورد جدایی از همسر ، ارتباط خود را با دوستان و آشنایان کاهش دهید یا حتی قطع کنید. این انزوا و گوشه گیری به جای این که به شما احساس آرامش بدهد، بیشتر شما را آشفته و مضطرب خواهد کرد. چون وقتی انسان در شرایط دشوار و استرس زا قرار می گیرد ، رفت و آمد با کسانی که دوستشان دارد و یا قابل اعتماد هستند ، می تواند باعث احساس امنیت و آرامش شما شود.

      – معمولاً زن و شوهری که قصد جدایی از یکدیگر را دارند بارها و به طور مکرر با یکدیگر جر و بحث کرده اند و یا بارها دعوا کرده و با یکدیگر قهر کرده اند و چون بعد از هر دعوا یا قهر و آشتی نتوانسته اند یک راه حل مناسب برای مشکل خودشان پیدا کنند، فکر می کنند که زندگی مشترک غیرممکن و بی فایده است. در صورتی که چنین افرادی باید همیشه به یاد داشته باشند که همه دعواها و قهرها لزوماً منجر به طلاق نمی شود. چه بسا ممکن است که اگر با یک فرد با تجربه و متخصص در این مورد صحبت کنید، مشکلات شما رفع شود و از درخواست طلاق پشیمان شوید.

      – پای فرزندان بیگناه خود را به معرکه نکشید و آنها را مجبور نکنید که از شما دفاع کنند و به اصطلاح ، گروه بندی نکنید.

      – اگر احساس کردید که همسرتان پشیمان شده او را مجبور نکنید که در مقابل آشنایان و دوستان اعتراف کند که اشتباه کرده چون ممکن است از فکر زندگی مجدد با شما منصرف شود و از روی لجبازی برای طلاق پافشاری کند.

      پاسخ
  3. دکتر مهرآرا بهرامی
    دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

    با سلام
    چالش شما به دو قسمت تقسیمه میشه اگر با زبان خوش و تفاهم امکان راضی کردن همسر خودتون را داشته باشید یقینا سریع ترین راه برای اخذ مهریه مشاوره خانواده است که آدرس مراکز مشاوره ازدواج و خانواده مورد تایید کانون مشاوران ایران نیز در قسمت تماس با ما ذکر شده است ولی اگر راهی برای دریافت و پرداخت مهریه شما بصورت توافقی و تفاهمی وجود نداره باید دنبال راه سخت تر و طولانی تر یعنی دریافت مهریه از طرق حقوقی باشید.

    پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *