مشاوره ازدواج کرج

مشاوره ازدواج کرج

اعتقادات و باور های متفاوتی راجع به سن مناسب ازدواج ، زمان ازدواج و مهم تر از آن  فاصله سنی مناسب بین دختر و پسر است. بسیاری بر این باورند که برای ازدواج پسر باید یک تا دو سال از دختر بزرگتر باشد چرا که جنس مذکر نسبت به مونث دیرتر به بلوغ فکری و بلوغ جسمی میرسد. دلیل دیگری که این دسته بیان میکنند این است که زنان زود تر از مردان شکسته میشوند و ممکن است بعد ها دچار مشکل شوند. امروزه شاهد این هستیم که ازدواج مردان با زنان بزرگتر از خود نیز بسیار متداول شده است و بسیاری از آنها زندگی موفق و شادی در کنار یکدیگر دارند و احساس خوشبختی میکنند ، اما بهترین اختلاف سنی و همینطور سن مناسب برای ازدواج چیست؟

همه ما در تمامی مراحل  زندگی نیاز به استفاده از تجارب دیگران و همینطور مشورت و راهنمایی آنان داریم  پس چه خوب است  مرکزوسازمانی باشد که با مجرب ترین و بهترین مشاوران و بهترین روانشناسان، تجربیات آنان را در اختیار شما بگذارد. مشاوره ا زدواج در کرج با شعب مختلف دراین شهر و اینبار با راه اندازی . مشاوره ازدواج کرج بر آن است تا بتواند کمک بزرگی به جامعه ایرانی کرده باشد. . مشاوره ازدواج کرج با داشتن نمایندگی در مناطق مختلف شامل . مشاوره ازدواج بهشتی ، مشاوره ازدواج مظاهری ،مشاوره ازدواج امیری،.مشاوره ازدواج مفتح و دیگر شعب آماده این است تا بهترین روش ها و راه حل ها را در اختیار شما عزیزان بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

 

منبع:مشاوره-خانواده.com

160 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    آره واقعاً همسر من دو سال از من کوچیکتره همه از ازدواجم ناراضی بودن من خواستگار زیاد داشتم اما واقعاً ایشون را دوست داشتم و الان هم خوشبختیم

    پاسخ
  2. ناشناس
    ناشناس گفته:

    به نظر من که اگه احساس میکنی هنوز واست زوده ازدواج نکن چون هم خودتو بدبخت میکنی هم اون آدمو

    پاسخ
  3. ناشناس
    ناشناس گفته:

    salam man 22 salame khastegare khubi daram ama fek mikonam hanuz vaghte ezdevajam nareside nemidunam az tarafiam az dast dadane mogheyiatesh bade be nazare shoma chikar konam?

    پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *