مشاوره ازدواج کرج

مشاوره ازدواج کرج

اعتقادات و باور های متفاوتی راجع به سن مناسب ازدواج ، زمان ازدواج و مهم تر از آن  فاصله سنی مناسب بین دختر و پسر است. بسیاری بر این باورند که برای ازدواج پسر باید یک تا دو سال از دختر بزرگتر باشد چرا که جنس مذکر نسبت به مونث دیرتر به بلوغ فکری و بلوغ جسمی میرسد. دلیل دیگری که این دسته بیان میکنند این است که زنان زود تر از مردان شکسته میشوند و ممکن است بعد ها دچار مشکل شوند. امروزه شاهد این هستیم که ازدواج مردان با زنان بزرگتر از خود نیز بسیار متداول شده است و بسیاری از آنها زندگی موفق و شادی در کنار یکدیگر دارند و احساس خوشبختی میکنند ، اما بهترین اختلاف سنی و همینطور سن مناسب برای ازدواج چیست؟

همه ما در تمامی مراحل  زندگی نیاز به استفاده از تجارب دیگران و همینطور مشورت و راهنمایی آنان داریم  پس چه خوب است  مرکزوسازمانی باشد که با مجرب ترین و بهترین مشاوران و بهترین روانشناسان، تجربیات آنان را در اختیار شما بگذارد. مشاوره ا زدواج در کرج با شعب مختلف دراین شهر و اینبار با راه اندازی . مشاوره ازدواج کرج بر آن است تا بتواند کمک بزرگی به جامعه ایرانی کرده باشد. . مشاوره ازدواج کرج با داشتن نمایندگی در مناطق مختلف شامل . مشاوره ازدواج بهشتی ، مشاوره ازدواج مظاهری ،مشاوره ازدواج امیری،.مشاوره ازدواج مفتح و دیگر شعب آماده این است تا بهترین روش ها و راه حل ها را در اختیار شما عزیزان بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

 

منبع:مشاوره-خانواده.com

160 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    همسرم بیش از حد معمول کار میکنه و وقت کمی رو در کنار خانواده میگذرونه.من دیگه از این وضع خسته شدم آیا مشاوره میتونه به من کمک کنه؟

    پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *