مشاوره ازدواج یزد

مشاوره ازدواج یزد

ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر شخصی است و باید نهایت دقت و تفکر را در آن به عمل آورد. ممکن است گاهی بر اساس هیجانات و به اصطلاح جو زدگی نتوانیم درست فکر کنیم و تصمیم اشتباه بگیریم. بعضا دیده شده دو نفر با هم قرار ازدواج گذاشته و مدتی به بهانه آشنا شدن با هم بیرون میروند تا از یکدیگر شناخت پیدا کنند اما از این مسئله غافلند که فقط بعد تفریحی و خوش گذران طرف را میشناسند و از رفتارهای دیگر او غافل میمانند خصوصا در شرایط سخت زندگی و در برخورد با مسائل جدی. پس همواره به یاد داشته  باشید که هیچگاه شناخت کامل از فرد به دست نمی آید و باید در انتخاب شریک زندگی دقت بالایی داشت و همین طور تحقیق در مورد اخلاق و رفتار همسر آینده تان را نباید از یاد ببرید.

مشاورین ما در مشاوره ازدواج می کوشند تا معیار ها و ملاک های فرد مورد نظر شما را با انتخاب خودتان مورد بررسی قرار داده و با استفاده از تجربیات خود شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به منظور سهولت برای مردم عزیز مشاوره ازدواچ با شعب مختلف در ایران و اینبار با راه اندازی مشاوره ازدواچ یزد بر آن است تا بتواند کمک بزرگی به جامعه ایرانی کرده باشد. مشاوره ازدواج یزد با برپایی نمایندگی در مناطق مختلف شاملمشاوره ازدواچ امام خمینی ، مشاوره ازدواچ سلمان فارسی ، مشاوره ازدواچ بعثت ، مشاوره ازدواچ فهادان و دیگر شعب آماده این است تا بهترین روش ها و راه حل ها را در اختیار شما مردم عزیز بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

منبع:مشاوره-خانواده.com

116 پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »
  1. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام
    همسرم خیلی به من گیر میده که نباید با هیچ کدوم از دوستام رفت و آمد کنم مگه میشه یه مرد با دوستاش قصع رابطه کنه؟

    پاسخ
  2. حوریه
    حوریه گفته:

    سلام جناب دکتر من با فردی آشنا شدم که از من ۳ سال بزرگتر هستند و میخواهند با من ازدواج کنند اما من جواب درستی به ایشون ندادم اما به نظر آدم خوبی میان در ضمن شغل مناسب و خانه هم دارند

    پاسخ
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      سلام
      فاصله سنی شما خوب است و ایشون بنا به گفته شما مقدمات شروع زندگی مشترک را هم دارند. بنابراین شما می توانید به وی بگویید که برای خواستگاری با مادرتان صحبت کرده و به صورت رسمی جلو بروید در ضمن فراموش نکنید که باید درباره ویژگی های اخلاقی و رفتاری و همچنین سابقه ایشون تحقیقات لازم را به عمل بیاورید
      موفق باشید

      پاسخ
  3. مونا
    مونا گفته:

    من مشکل بسیار زیادی با مادر شوهرم دارم ایشون بی مورد دخالت می کنند و اصلاً اجازه یک زندگی مستقل را به پسرشون نمی دن!

    پاسخ
    • دکتر مهرآرا بهرامی
      دکتر مهرآرا بهرامی گفته:

      سلام
      بله مشاوره ازدواج شعبه های متعددی دارد
      در این مرکز مشاوره های لازم برای شروع زندگی و ازدواج داده شده تا بهترین تصمیم گرفته شود.

      پاسخ
دیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *