مشاوره ازدواج یزد

مشاوره ازدواج یزد

ازدواج و انتخاب همسر یکی از مهم ترین رویداد های زندگی هر شخصی است و باید نهایت دقت و تفکر را در آن به عمل آورد. ممکن است گاهی بر اساس هیجانات و به اصطلاح جو زدگی نتوانیم درست فکر کنیم و تصمیم اشتباه بگیریم. بعضا دیده شده دو نفر با هم قرار ازدواج گذاشته و مدتی به بهانه آشنا شدن با هم بیرون میروند تا از یکدیگر شناخت پیدا کنند اما از این مسئله غافلند که فقط بعد تفریحی و خوش گذران طرف را میشناسند و از رفتارهای دیگر او غافل میمانند خصوصا در شرایط سخت زندگی و در برخورد با مسائل جدی. پس همواره به یاد داشته  باشید که هیچگاه شناخت کامل از فرد به دست نمی آید و باید در انتخاب شریک زندگی دقت بالایی داشت و همین طور تحقیق در مورد اخلاق و رفتار همسر آینده تان را نباید از یاد ببرید.

مشاورین ما در مشاوره ازدواج می کوشند تا معیار ها و ملاک های فرد مورد نظر شما را با انتخاب خودتان مورد بررسی قرار داده و با استفاده از تجربیات خود شما را راهنمایی کنند تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

به منظور سهولت برای مردم عزیز مشاوره ازدواچ با شعب مختلف در ایران و اینبار با راه اندازی مشاوره ازدواچ یزد بر آن است تا بتواند کمک بزرگی به جامعه ایرانی کرده باشد. مشاوره ازدواج یزد با برپایی نمایندگی در مناطق مختلف شاملمشاوره ازدواچ امام خمینی ، مشاوره ازدواچ سلمان فارسی ، مشاوره ازدواچ بعثت ، مشاوره ازدواچ فهادان و دیگر شعب آماده این است تا بهترین روش ها و راه حل ها را در اختیار شما مردم عزیز بگذارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

منبع:مشاوره-خانواده.com

116 پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »
  1. فائزه
    فائزه گفته:

    سلام. خانواده که مخالفت کنن اصلا جالب نمیشه! چه از طرف خانواده مرد و چه از طرف خانواده زن. وای بحال روزی که هر دو خانواده ناراضی باشن اما دوتا پسر و دختر عاشق!

    پاسخ
  2. ااااااااا
    ااااااااا گفته:

    سلام من با یه پسری که سه سال از من کوچکتر یکسال و نیم با هم هستیم ولی خانوادش مخالفت می کنن یکبار هم اومدن خواستگاریم ولی راضی نمیشن حالا بعد از یکسال و نیم وابستگی زیادی بهم داریم باید چکار کنم

    پاسخ
    • Anonymous
      Anonymous گفته:

      دوست عزیز میتونید به این رابطه بی سرانجام ادامه بدید و یا میتونید واقعیت رو بپذیرید و به این ارتباط خاتمه بدید … ولی میتونید از فردی قابل اعتماد در خانواده و یا سطح فامیل برای وساطت کردن استفاده کنید … دلایل خانواده خودتون رو بشنوید و حرف خودتون رو هم منطقی بیان کنید … در این موارد باید صبور بود

      پاسخ
  3. f
    f گفته:

    سلام من یه دختر ۲۰ ساله هستم .پدر ومادرم اصرار دارند با پسری ک به خواستگاریم آمده ازدواج کنم. راستش از نظر مالی و تحصیلی ،شغل ،اخلاق ،تدین و خانواده شرایط بسیار خوبی داره. ولی مشکلل من ک خیلی هم برام مهمه تیپ و ظاهره ک متاسفانه مورد پسند من نیست از طرفی ب خاطر شرایط خوبش برای تصمیم گرفتن تردید دارم.
    خواهش می کنم هرچه زودتر منو راهنمایی کنید.

    پاسخ
  4. ناشناس
    ناشناس گفته:

    سلام
    با پسری نامزد کردم که سیگاریه ولی من احساس میکنم اعتیاد هم داشته باشه ولی نمیتونم ثابت کنم به نظر شما چطور مطمئن شم؟

    پاسخ
  5. ناشناس
    ناشناس گفته:

    خوشبحالت ولی همسر من اصلأ اهل محبت کردن نیست آرزو مونده به دلم که یک با دوست داشتنشو به زبون بیاره

    پاسخ
« دیدگاه های قدیمی تردیدگاه های جدیدتر »

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *