درد رشد عامل شب بیداری های کودکان

مهد کودک یکی از مهم ترین مکان برای تعلیم و تربیت فرزندان

 

به گفته معاون سازمان بهزیستی اراک یکی از مکان هایی که بسیار مهم و حساس است و در تربیت فرزندان نقش مهمی دارد مهد کودک است.

در حاشیه اولین دوره آموزشی ارتقای سطح مهدهای کودک استان مرکزی در جمع خبرنگاران هدف از برگزاری این همایش را ارتقای سطح فرهنگی مهدهای کودک عنوان کرد و اظهار داشت: صدور مجوز مهدهای کودک، نظارت بر فعالیت‌های مهدهای کودک و ارائه آموزش‌های مورد نیاز به ‌منظور کیفیت‌بخشی به برنامه‌های آموزشی و تربیتی یکی از وظایفی است که براساس قانون بر عهده امور اجتماعی بهزیستی نهاده شده است.

وی تصریح کرد: یکی از مسئولیت‌های امور اجتماعی بهزیستی در حوزه نظارت ارائه آموزش‌های مقدماتی، تکمیلی و عالی است که در طول سال برای مربیان و مدیران مهدهای کودک به دو صورت مصوب و پیشی‌بینی شده ارائه می‌شود.

معاون اجتماعی اداره‌کل بهزیستی استان مرکزی اذعان داشت: در سال گذشته در راستای آموزش‌های مصوب، دوره‌های کارآفرینی و خلاقیت برای مدیران و مربیان مهدکودک‌ها برگزار شد و در سال جاری نیز امور اجتماعی سازمان بهزیستی با همکاری ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر یک سلسله آموزش‌هایی را برای مدیران مهدهای کودک پیش‌بینی کرده است.

همتا خاطرنشان کرد: در این نشست‌ها که با حضور مدرسین ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد مباحثی اعم از چگونگی انتقال مباحث ایدئولوژی به فرزندان، آموزش مسائل انتزاعی به کودکان و آموزش مسائل دینی و اعتقادی مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه هم‌‌اکنون ۱۲۵ مهد کودک فعال شهری و روستایی در سطح استان مرکزی به فعالیت می‌پردازند، بیان کرد: بخشی از این تعداد مهدهای کودک‌ «روستا مهدها» هستند که به‌ صورت خصوصی فعالیت می‌کنند.

اولین دوره آموزشی ارتقاء سطح مهدهای کودک استان مرکزی با حضور بیش از ۲۰۰ نفر از مدیران و مربیان مهدهای کودکان استان مرکزی برگزار شد و قواعد رفتاری مدیران و مربیان مهدهای کودک در حوزه عفاف و حجاب و شیوه‌های عملی به منظور ارائه مفاهیم دینی در مهدهای کودک توسط مربیان بهزیستی بررسی شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مشاوره ازدواج رجوع کنید

 

منبع:مشاورکو

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *